luni, 9 mai 2022

Pătură "Double trouble" - prima săptămână

 Sunt foarte bucuroasă să împărtășesc cu voi faptul că am început un proiect nou, o nouă provocare, de care sunt foarte entuziasmată. Pătura Double Trouble. Această pătură va fi un dar pentru fiul meu, Ștefan.

De ce Double Trouble? Autoarele, două entuziaste "croșetărese", au denumit-o așa, deoarece spun ele că această pătură poate da naștere la o cantitate dublă de probleme, dar îți oferă și o cantitate dublă de distracție croșetând-o.

La croșetarea acestei pături se folosesc două tehnici diferite de croșetat: metoda tradițională și metoda tunisiană. Cum eu încă nu am experimentat tehnica tunisiană, este o ocazie minunată să o pot încerca.

Îmi place foarte mult acest proiect mai ales pentru faptul că este foarte divers, se folosesc mai multe modele, unele noi și neobișnuite pentru mine, este împărțit pe bucățele, pe săptămâni de lucru (29 de săptămâni), în fiecare săptămână se lucrează un model nou, așadar nicio săptămână nu seamănă cu alta.

Folosesc firul Stylecraft Special, un fir care-mi place foarte mult pentru pături, datorită multitudinii culorilor pe care le oferă și pentru că se lucrează ușor, are ținută și se păstrează frumos în timp (nu ies culorile la spălat și nu se scămoșează). Pentru croșetatul clasic folosesc croșeta nr. 4, iar pentru cel tunisian, o croșetă specială, cu fir, nr. 5.


Săptămâna care a trecut am lucrat bucățica de mai jos:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *