sâmbătă, 20 ianuarie 2024

Jurnalul unei femei simple (62)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Două fete la fereastră - pictură de Walther Firle
Sursa: Pinterest.com
Pentru astăzi... 
Sâmbătă, 20 ianuarie

Afară...
A nins așa de frumos peste noapte... E o zi superbă, de iarnă.




Mă gândesc...
Cu bucurie la faptul că săptămâna viitoare, vom avea o zi liberă în cursul săptămânii (Unirea Principatelor Române). Așa că săptămâna va fi fracționată și va trece astfel, mult mai repede. 

Sunt recunoscătoare...
Pentru atâtea zile libere pe care le avem, de-a lungul anului. Mă bucur și sunt recunoscătoare pentru fiecare în parte.

În bucătărie...
A gătit mama ciorbă de porc și sarmale în foi de viță și în foi de varză. Ca desert avem cozonac. Am făcut joi pentru Festivalul cozonacului de la mine de la serviciu. Nu am câștigat niciun premiu. :))) Dar, m-am bucurat să particip.


Sunt îmbrăcată...
În pantaloni de trening roz, de catifea și o bluză gri, cu trandafiri roz.

Meșteresc...
Botoșei :) 


Și... șosete. :)))

Citesc...
La răsărit de Eden, de John Steinbeck

Sper...
Să reușesc să fiu mai cumpătată, cu ajutorul Domnului. Să pun început bun și în domeniul financiar. Să nu mă mai apropii de fondul de rezervă, orice nevoi ar apărea.
 
Învăț...
O nouă metodă de tricotare a șosetelor, ambele în același timp, începute de la vârf.

În casă...
Am făcut o spoială de curățenie, de dimineață, numai la parter, ca să ne rămână timp pentru șezătoare. :)

Ascult...
Liniștea zilei de iarnă. Prietena mea a plecat, copiii sunt sus, în camera lor, mama moțăie pe fotoliu, Cristian pe canapea (a dat până acum la zăpadă), cu Nala lângă el, iar eu scriu cocoțată în patul mamei, cu Missy lângă mine.



Un film pe care îl recomand...



L-am văzut aseară, împreună cu Cristian, la noul nostru TV, de la apartament. :)
Citisem de ceva vreme că a apărut pe Netflix, dar de abia acum ne-am făcut timp să-l vedem. E un film cu un subiect dureros, făcut după un caz real, petrecut în anul 2008. 
Peisajele sunt spectaculoase. Avem o țară atât de frumoasă! Măcar pentru asta și tot merită urmărit filmul.

Unul din lucrurile preferate...
Zăpada albă, pufoasă. Doamne, toate cu înţelepciune le-ai făcut!

Un citat...
„Nu te supăra și nu te întrista de ce nu poți tu schimba. Este adevărat că nu putem schimba această situație, o privim doar cu demnitate și ne rugăm la bunul Dumnezeu să trecem cu bine peste ea."

(Sfântul Paisie Aghioritul) 

O fotografie...

Coastal dream, taken at Durdle door, Dorset, England by Darryn Kemper.

Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...

Sursa: Pinterest.com
Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Blue Aragonite
Source: Gemmmadness

Din iubita mea Românie...

Cheile Bicazului - În Munții Hășmas, între județele Neamț și Harghita, pe râul Bicaz.
Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână minunată!

15 comentarii:

  1. Foarte frumos! Și eu sunt recunoscătoare pentru aceste zile libere pe care le avem pe parcursul anului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te îmbrățișez, Laura! Să ai o duminică binecuvântată!
      Și să te bucuri de ziua liberă de săptămâna viitoare! :)

      Ștergere
  2. Ai petrecut o zi de iarna minunata. Interesant concursul de cozonac, important este ca ai participat.
    Seara frumoasa Daniela😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Ioana! Da, chiar a fost interesant acel concurs. Ne-a scos puțin din rutina zilelor de la birou și ne-am și îndulcit cu cozonac.
      Să ai o noapte cu pace și liturghie cu bucurie mâine dimineață!

      Ștergere
  3. Bine te-am regasit, draga Daniela cu acest jurnal superb.
    Tare harnicute mai sunteti. Iar botoseii sunt superbi.
    Un final de saptamana minunat!
    Imbratisari! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai revenit, dragă Suzana! Mulțumesc frumos! De fapt, nu prea e vorba de hărnicie, ci de relaxare. 🥰
      Te îmbrățișez și eu cu drag și îți doresc o noapte cu pace și o duminică binecuvântată! 🤗❤️

      Ștergere
  4. Mulțumesc mamei tale și ție, pentru câteva ore frumoase, petrecute împreună! La șezătoare, cum zici tu!
    Aștept să văd filmul recomandat și povestim!
    Cât despre ce am reușit să facem din ce ne-am propus, doar una e bifată: am fost ÎMPREUNĂ! Și asta e singura care contează cu adevărat!
    Te îmbrățișez!
    Duminică minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E drept, ne-au cam dat bătăi de cap șosetele acelea. Dar, nu ne lăsăm. :)))
      Mie mi-a plăcut mult filmul. Sper să vă placă și vouă.
      Te mai așteptăm pe la noi. Să ai o seară plăcută și o săptămână binecuvântată!

      Ștergere
  5. Buna, Danuta, bine ca nu ai renuntat la jurnal!Eu urmaresc in special recomandarile tale de filme si carti. Uite, de abia astept sa vad filmul romanesc de pe Netflix despre o operatiune de salvare in muntii nostri. Pe aceeasi idee, inspirat tot dintr-un caz real, iti recomand Societatea zapezii, tot pe Netflix. Dar te avertizez, nu este dureros este infiorator de dureros, nici nu-mi puteam inchipui vreodata cat poate indura omul si izbandi daca nu-si pierde speranta si curajul. Este impecabil realizat, actorii joaca ireprosabil si este pe lista scurta de nominalizari la Oscar ptr film strain. Trebuie sa castige, atat e de bun! Si ca o gluma, daca castiga Barbie ceva, pic in depresie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută, draga mea! Nu am renunțat la jurnal. Încerc să mă țin de el cu consecvență. Altfel, e posibil să dispar iar cu anii de pe blog. :))
      Mulțumesc mult pentru recomandare! E interesant că joacă atât de bine actorii. Am citit că mulți sunt debutanți.
      Nu am văzut filmul Barbie, așa că nu știu ce să spun. Dar, nu mai spune așa ceva nici în glumă. :)
      Te îmbrățișez cu drag și dor! Poate reușim să ne vedem.

      Ștergere
  6. Looks like you got quite a bit of snow, very pretty! Loved seeing all the pictures in this post. Your cake looks delicious. A Cake Festival sounds fun. Hope you have a wonderful week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Jean! We really are having a few days of real winter. I liked the idea of the cake festival too.
      Hope you have a wonderful rest of your week!

      Ștergere
  7. Am vazut in noaptea asta filmul. Cam asa trebuie sa fie mantuirea unui om corupt de putere si egoist - inconjurat de iubire si invatand sa iubeasca pana la capat, sa se smereasca si sa daruiasca. Filmul este despre o salvare, dar nu a fiului, ci a tatalui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot pasăre de noapte ai rămas... 🤗 Interesantă interpretarea ta, că de fapt e vorba despre salvarea tatălui. Cred că ai dreptate. Asta explică finalul filmului.

      Ștergere
  8. Am scris si pe imdb, vezi la mine pe fb wall, cum am vazut eu finalul controversat al filmului. In engleza ca ma chinuie talentul.Chiar mi se pare cel mai nimerit si care da profunzime filmului. Una peste alta mai vreau recomandari de filme si carti de la tine Si da, nu ma pot lasa de obiceiul de a vietui noaptea, nu-ti povestesc cum sunt dimineata pana la pranz la serviciu. Noroc cu...cafelele!😘

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *