luni, 16 mai 2022

Pătură "Double trouble" - săptămâna a doua

Hristos a înviat! Săptămâna ce a trecut am lucrat a doua părticică din pătura "Double trouble". Noul model mi-a creat ceva probleme, dar odată lămurit mi-a plăcut mult cum a ieșit. 
Cu toate că am desfăcut și am lucrat din nou trei rânduri, mi-a rămas timp să încep și o a treia pătură, care va fi un cadou pentru Matei, fiul soțului meu. Pătura va avea culori diferite, dar voi respecta întocmai  modelul și vreau să le lucrez în paralel.
Vă voi ține la curent pas cu pas, săptămână de săptămână, poate cu mici excepții în săptămânile de vacanță. 



Vă las o imagine și cu noua pătură începută:


Firul este același Stylecraft...


O săptămână binecuvântată tuturor! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *