duminică, 20 octombrie 2024

Jurnalul unei femei simple (96)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi... 
Duminică, 20 octombrie

Afară...
Avem încă zile însorite, de toamnă blândă. Azi la biserică, am stat în curte, la soare.

Mă gândesc...
Ce binecuvântare este să ai prieteni care împărtășesc aceeași pasiune ca și tine. Ieri dimineață, am petrecut câteva ore împreună cu Lili, prietena mea din cartier, lucrând amândouă la proiectele noastre de croitorie.
Priviți cum se primește o prietenă, în vizită, într-o zi de sâmbătă:


Sunt recunoscătoare...
Pentru sănătate. Săptămâna trecută nu m-am simțit deloc bine, am avut mici încercări referitor la sănătate, care cu mila Domnului au trecut. Și întotdeauna, după câteva zile în care nu mă simt bine, apreciez din toată inima sănătatea.

În bucătărie...
Am făcut ciorbă de perișoare, pizza, lasagna și... gogoși. :)))



 
Sunt îmbrăcată...
În trening roz de catifea.

Meșteresc...
Puțin quilting...

(Revin cu o postare detaliată când termin proiectul.)

Puțin croșetat...

(Am găsit în sfârșit, să cumpăr firul de care mai aveam nevoie, pentru a termina trăistuța).

Puțin goblen...

(am început Aproape de cer)

Citesc...


,,Dumnezeu de-a lungul vieții dă acele ispite, pătimiri si dureri care vă vor ajuta să vă recunoaşteți și să vă împliniți destinul.
Le lasă asemenea semnelor din drum ca să urmați mai ușor drumul și la răscruci să alegeți cea mai bună direcție.
De aceea, fiți la fel de recunoscători pentru tot ce vă dă Dumnezeu."

"Durerea și frica de multe ori sunt mâna cu care Domnul ne trage la Sine, până învățăm să ne aruncăm în brațele Sale cu inima."

(Cuvioasa Parascheva, o cruce în pustie)

Sper...
Să reușesc să duc la bun sfârșit noul proiect de croitorie.

Învăț...
Am învățat o tehnică nouă de a lipi bucățelele de material pe inserția de pânză, așezând pătrățelele decupate deasupra inserției, așa cum vrei să fie în forma finală, se așază o hârtie de copt și apoi se lipesc cu ajutorul fierului de călcat. 
Apoi, se pliază pe dos și se cos toate odată.
E mult mai ușor așa, față de cum m-am chinuit prima dată: materialul pe dos, inserția deasupra; apoi decupat încă o dată pătratele, așezat în combinația dorită și cusut pe rând, două câte două.

În casă...
E cald și bine. De câteva zile, am dat drumul la centrală.

Ascult...

Un film pe care îl recomand...

Unul din lucrurile preferate...
Îmi place nespus să mă plimb prin pădure, în orice anotimp.

Un citat...
Suflete drag, nu lăsa pe nimeni să-ți strice bucuria zilei de astăzi! În primul rând nu ți-o strica singur prin gândurile tale negative. Astăzi este ziua ta, pentru că poate fi ultima ta zi pe pământ și atunci de ce să o petreci în supărare, în griji, în gânduri negative. Bucură-te de ea ca și cum ar fi ultima. Traiește-o pe ea în armonie, în gânduri frumoase, în dragoste, iertare și iubire! Lasă și nu băga în seamă gândurile și vorbele urâte ale unor oameni, iartă-i și roagă te pentru ei și vei vedea câtă bucurie îți va da ție Dumnezeu! Fii bun căci zace lumea de răutate!
Un sfârșit de săptămână binecuvântat!
(Preot Ioan Danci)

O fotografie...


Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
În pădure. Mi-e dor de mirosul pădurii.

Sursa: Lumea, prin ochii mei...

Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Australian prehnites
Credits: @quartztec
Din iubita mea Românie...

Librăria Cărturești Carusel
București - Centrul Vechi


Șase niveluri de cultură pe 1000 mp, într-o clădire istorică de pe strada Lipscani a cărei amenajare a „înghițit” 400.000 euro. După cum se precizează pe site-ul librăriei, „Cărturești Carusel este un experiment de locuire culturală a Centrului Vechi”. Un spațiu pentru lectură și socializare organizat într-una dintre cele mai frumoase librării europene, fotografiată de orice turist care are inspirația să-i treacă pragul.

Clădirea ce adăpostește astăzi Cărturești Carusel a fost ridicată în anul 1860. La începutul secolului 20 a fost achiziționată de familia de bancheri Chrissoveloni, găzduind banca Chrissoveloni (care a funcționat vreme de 100 de ani, între 1848 și 1948, an în care a fost dizolvată de comuniști). După ce banca și-a mutat sediul, în clădire a funcționat un magazin de haine pentru bărbați, iar în perioada comunistă a fost sediul magazinului general Familia.
Biroul de arhitectură Square One a fost autorul spectaculoasei amenajări inovatoare a clădirii Cărturești Carusel, în care nu poți doar să cumperi cărți, ci și să citești, să te relaxezi, să savurezi produse eco la bistroul de la ultimul nivel, totul într-un spațiu luminos și elegant, ce îmbie la cunoaștere și socializare.
Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână binecuvântată!

2 comentarii:

  1. A fost minunat că am reușit să ne întâlnim!❤
    Ce minunată este trăistuța!
    Ce vrednică ești, draga mea! Atâtea bunătăți și atâtea proiecte! Dumnezeu sa-ti dăruiască sănătate și pace să le potiface pe toate!
    Iar citatele, parcă sunt cu dedicație!
    Mulțumesc! Domnul ne poartă de grijă și în El, e toată nădejdea!
    Să ai o săptămână binecuvântată cu sănătate, spor și pace sufletească!🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello! Such a lovely post this Sunday afternoon. I can only imagine what a time you and your friend had together sewing! What a nice way to spend a day. Have a cozy, blessed day!

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *