duminică, 24 martie 2024

Șosete "les pattes du chien"

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Am tricotat o pereche de șosete bărbătești, din Alize Superwash Comfort Socks, cod culoare 207 în combinație cu 846 (bleumarin), compoziție: 75% lână, 25% poliamidă. Le-am împletit cu ajutorul andrelelor circulare nr. 3.5 și cu metoda bucla magică.

Am montat câte 60 de ochiuri și am lucrat o bandă tip elastic, cu un ochi pe față și un ochi pe dos, apoi am tricotat trei ochiuri pe față și unul pe dos.

Până la călcâi le-am lucrat împreună cu aceste șosete, apoi separat. La călcâi am făcut un model cu lăbuțe de câine, model pe care l-am scos pe hârtie cu pătrățele mai mult sau mai puțin egale (desenate de mine). 



Călcâiul este tip potcoavă și l-am lucrat numai cu ochiuri pe față.



Iar la vârf am scăzut câte un ochi la începutul și la sfârșitul rândului, atât pe fața cât și pe talpa șosetei, la fiecare al doilea rând, până când am ajuns la 12 ochiuri pe fiecare andrea, pe care le-am scăzut apoi două câte două, cu ajutorul unui ac de cusut.
 



Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o după amiază plăcută!

13 comentarii:

  1. Dacă nu erau aceste sosete în aceleași nuanțe, nu as fi remarcat frumusețea cainelui, coloristica blăniței e extraordinara! Ultimele doua fotografii sunt de revista 🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea dragă! E frumoasă într-adevăr, Nala noastră. Noi o vedem frumoasă că ne-am lipit de ea. 🥰
      Au luat-o copiii de mică, fiind abandonată și a crescut sub ochii noștri.
      Știi că tu mi-ai inspirat titlul, da? De la cântecelul acela. 🤗❤️

      Ștergere
  2. Sunt superbe sosetele, si atat de atent si migălos lucrate! Cu siguranta au fost apreciate mult de băiat! Felicitari inca o data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Viorica!
      Da, i-au plăcut mult lui Ștefan.
      Mai am multe de învățat și mult de exersat până să-mi iasă așa cum spui tu. Dar, îmi dau silința și le lucrez cu multă dragoste.
      Să ai spor în toate cele bune și plăcute lui Dumnezeu!
      Te îmbrățișez! 🤗😘

      Ștergere
  3. Daniela, tu mă omori cu șoșetele tale!!!:))) Sunt atăt de frumoase! Si acestea au ieșit fooarte bine! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Mihaela! 🤗😘
      Ești tare simpatică! 🥰

      Ștergere
  4. Ce frumos arata! Imi place combinatia de culori. Si labuta de pe ele.
    Am o intrebare: ce grosime de fir este indicata la tricotinul tau?
    Noapte buna, draga Daniela! O saptamana usoara!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Suzana! Mă bucur că îți plac. 🥰
      Sincer? Habar n-aveam. Am căutat în coșul cu reciclabile instrucțiunile. 🤭
      Grosime fir: 2-4.5. 😎
      Noapte cu pace! 🤗❤️

      Ștergere
    2. Multumesc. Asa imi explic. Modelul meu este pana la 3.5.
      De aia mi s-a blocat la fir mai gros.
      Noapte buna si spor la tot! ❤️😘

      Ștergere
  5. Minunate sosetele. Abia astept sa vad urmatoarele modele!
    Spor la lucru, ca inspiratie ai Daniela!😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Ioana, știți cumva de ce nu mai pot vedea postările dumneavoastră? Ați făcut setări paginii in ultima vreme? Imi apare eroare și mesajul “pagina nu poate fi afișata deoarece au apărut prea multe redirectionari” atat in Safari, cât și pe Mozilla.
      Iertare, Daniela, pentru aceasta intervenție!

      Ștergere
    2. Mulțumesc frumos, Ioana! Și tu să ai spor în tot ceea ce faci! 🤗❤️

      Ștergere
    3. Andreea, am pățit și eu așa în weekend, în legătură cu blogul Ioanei. După ceva timp a mers. Nu știu ce poate fi, dar primeam același mesaj ca și tine. Văd că eu pot intra acum.
      Stai liniștită, nu trebuie să-ți ceri iertare pentru atâta lucru. Poți interveni oricând. 🤗❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *