joi, 10 octombrie 2024

Căminul tău - un colț de rai (prima săptămână)

Este luna octombrie, luna provocării Căminul tău - un colț de rai, lansată de către Irina.

Pentru prima săptămână (30 septembrie - 6 octombrie), Irina ne propune să ne concentrăm asupra timpului, să încetinim ritmul, să luăm lucrurile pe rând și să trăim fiecare clipă la intensitatea ei maximă. 

Recunosc că mie mi s-a potrivit mănușă provocarea în această primă săptămână pentru că am parcurs o săptămână cu adevărat mai liniștită. Am fost în concediu pentru îngrijirea mamei și cu excepția Sfintei Liturghii și a vizitei la diabetolog (să iau insulina mamei pentru trei luni de zile), nu am ieșit deloc în afara casei.

Mi-a prins tare bine această perioadă mai liniștită, m-am odihnit, am petrecut timp cu mama, cu Cristian, cu Ștefan, cu mine însămi. Am cusut la goblen (Mama cu copil în brațe), am citit (Jertfă și înviere, de Maria Pastourmadzis), am gătit, am călcat toate rufele adunate în coș și într-una din zile chiar am dormit puțin după masa de prânz.




Mă surprind pe mine însămi cât de mult îmi place în ultima vreme să petrec timp în interior.
Poate și pentru că a început să se răcească afară, îmi place să mă cuibăresc pe canapea, cu o cafea alături și cu lucrul de mână, în compania mamei mele. Mă bucur pentru fiecare clipă petrecută cu ea, o trăiesc conștient, cu recunoștință și încerc să mi-o întipăresc în minte și în inimă ca pe un dar de mare preț.

Pinterest.com
Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc toate cele bune și de folos sufletului vostru, pace și bucurie!

Un comentariu:

  1. Daniela dragă, din toată inima îți doresc multe clipe frumoase de mamica ta. Sa mai aveți timp una cu cealaltă.
    Sănătate și zile frumoase!
    Spor în toate cele lumești, dsr și mai ales în cele sufletești.

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *