miercuri, 16 octombrie 2024

Căminul tău - un colț de rai (săptămâna a doua)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit! 

Este luna octombrie, luna provocării Căminul tău - un colț de rai, lansată de către Irina.

Pentru cea de-a doua săptămână (7 - 13 octombrie), Irina ne propune să ne concentrăm asupra ordinii.

În această săptămână nu am reușit să mă mobilizez prea mult. Dar, suntem în plin proces de debarasare, început încă din vară. 

Mai întâi, am făcut ordine în camera Mariei, împreună cu ea. Am luat la mână și sortat fiecare lucru pe care îl are în cameră: haine, cărți, caiete, mărunțișuri... Am ales pentru donat, reciclat, aruncat. E incredibil cât de multe lucruri care nu ne mai sunt utile, stau ascunse printre cele pe care încă le folosim. 

Apoi, am făcut la fel și împreună cu Ștefan, în lucrurile lui. La el, băiat fiind, a fost puțin mai ușor, dat fiind că nu are bijuterii și alte mărunțișuri pe care le au fetele. 

Urmează să sortez și lucrurile mele și ale lui Cristian. Teoretic, ar trebui să fie mai simplu, pentru că odată cu înaintarea în vârstă, avem nevoie de mai puține lucruri. 

Am în plan să fac în perioada următoare, același lucru în bucătărie și în dulapul cu cele necesare pentru servirea mesei, din sufragerie. Acolo, e un subiect sensibil pentru mine, pentru că îmi place tare mult să așez mese de sărbătoare și drept urmare, am adunat de-a lungul timpului mai multe fețe de masă și seturi de farfurii și pahare decât ar fi necesar. 

Nici nu prea știu unde ar putea fi donate aceste lucruri. 

Cu hainele și încălțămintea, am rezolvat ușor deoarece am descoperit în apropierea serviciului meu, un loc special pentru asta: containerele Urban TexCycle. 


Cu ani în urmă, mai donam prin intermediul site-ului lucrurigratis.ro sau pe freecycle.org. Am renunțat din lipsă de timp, având și locuința și serviciul în afara orașului. Acum, aș putea să reiau, dat fiind că lucrez în oraș și pot stabili întâlnirile la finalul programului.

Nădăjduiesc ca până la intrarea în Postul Crăciunului, să încheiem cu această debarasare a lucrurilor pe care nu le mai folosim.
Atunci când sunt mai puține lucruri, curățenia se face și se păstrează mult mai ușor. 
O casă curată și ordonată ne odihnește sufletește, ne ajută să ne dorim să petrecem timpul în interior și să avem un somn odihnitor.

Vă îmbrățișez cu drag!

pinterest.com

2 comentarii:

  1. Spor la debarasat Daniela. Eu am inceput cu curatenia pe la tara: la parinti, la socri. Sper sa incep si eu de saptamana viitoare, insa am asa un sentiment ca raman doar cu speranta😂😂.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Dacă deja ai făcut în două case, prin a treia treci fluierând. 🙃
      Glumesc. La cum te știu eu, ai mereu ordine și curățenie.
      Te îmbrățișez! 🤗😘

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *