sâmbătă, 26 octombrie 2024

Set de masă de 12 persoane

Doamne ajută tuturor!

Bine v-am regăsit!

În urmă cu doi ani, am croșetat acest set de suporturi de farfurii și pahare, pentru șase persoane. În timp, s-a dovedit că uneori ne strângem mai mult de șase la masă. Așadar, am mărit setul la unul de douăsprezece persoane. 

Nici nu știu când l-am croșetat. Printre picături, între două proiecte, în așteptarea unui fir comandat pentru a finaliza ceva, ori când eram prea obosită pentru a mă putea concentra la ceva mai complicat. 

Firul folosit este fir de bumbac Catania. Am lucrat cu croșeta nr. 2,5. Iar inelele de lemn sunt cumpărate de la raionul de draperii din Leroy Merlin.




Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o seară binecuvântată!
Noapte cu pace tuturor!

5 comentarii:

  1. Cât de minunate sunt!
    Vor face mesele de sărbătoare, speciale!
    Felicitări, Daniela! Ies lucruri minunate din mâinile tale!
    Duminică cu tihnă și relaxare!🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Lili! Duminică binecuvântată și ție! Noapte cu pace!, 🤗😘

      Ștergere
  2. Ce splendoare! Insa si culoarea e o preferata!
    Felicitari, draga Daniela! Seara frumoasa si o duminica minunata!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Suzana! 🤗❤️
      Într-adevăr, aceasta este și culoarea mea preferată. Și a soțului meu. (Lui îi place la fel de mult și verdele.)
      Duminică minunată și ție! Noapte bună! Somn ușor! Îngeraș la căpușor!

      Ștergere
  3. Opere de artă! Sunt superbe!
    O idee bună pe care o voi pune si eu în practică, nu am mai croșetat de ceva timp!
    Duminică frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *