duminică, 19 mai 2024

Coșulețe pentru ouă de Paști

 Hristos a înviat!

Deși am postat coșulețele croșetate pentru ouăle de Paști prin paginile de jurnal, nu am apucat să fac o postare separată despre ele.

Inițial am croșetat niște coșulețe individuale, ca niște suporturi de ou, cu baza în formă de floare și corpul în culori diferite.



Apoi, am lucrat și un coșuleț mai mare, pentru mai multe ouă, după schema de mai jos:


Am folosit fir macrame, un fir dedicat croșetării genților sau al încălțămintei, puțin mai dificil de lucrat, pentru că e un pic mai aspru și te cam ustură degetele de la el.


 Am prins colțurile hexagonului cu ajutorul unor nasturi tip perluță și i-am croșetat un alt model de baretă, pentru un plus de eleganță. Zic eu. :)))





Seară binecuvântată tuturor!

2 comentarii:

  1. Ce drăguțe sunt! Daniela, mânuțele tale sunt de aur. Faci niște lucruri deosebit de frumoase. Să ai spor și inspirație în continuare. Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Mihaela! Mie mi se pare că timpul trece și lucrez atât de puțin... Mă uitam pe lista cu proiecte propuse pentru acest an și nu am bifat aproape nimic de pe ea.
      Am făcut însă șosete. 🤭
      Te îmbrățișez cu drag! Noapte cu pace! 🤗❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *