duminică, 26 mai 2024

Jurnalul unei femei simple (79)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Hristos  înviat! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi... 
Duminică, 26 mai


Afară...
Este o zi minunată, de vară. De câteva duminici mergem la Sfânta Liturghie la o bisericuță nouă, la marginea cartierului. E ceva mai departe, dar simțim că ne odihnește mai mult în această perioadă. 
Ne face bine și mersul pe jos și schimbarea. 

Mă gândesc...
Să merg la întâlnirea Milion de bucle, de pe 8 iunie, când e ziua Tricotatului/croșetatului în public, în Parcul Drumul Taberei. Dacă suntem sănătoși și Dumnezeu îngăduie, mi-ar plăcea să mă duc.

Sunt recunoscătoare...
Pentru că mama s-a simțit puțin mai bine în aceste zile.

În bucătărie...
Ciorbă de legume, varză cu mămăligă și budincă de macaroane cu brânză. 

Sunt îmbrăcată...
Într-o rochie bleumarin cu floricele albe. 

Meșteresc...
Am lucrat destul de puțin în săptămâna ce a trecut. Am făcut și desfăcut și la șosete și la covoraș. 



Citesc...
Nesfintii sfinți și alte povestiri 


Sper...
Să încep recuperarea la genunchi. Am amânat cât de mult am putut, dar se pare că trebuie să merg cât mai repede. Nu am mai fost din ianuarie 2023.
 
Învăț...
Un model nou de șosete începute de la călcâi, în spirală.

În casă...
E liniște și răcoare. Ieri, în prima parte a zilei, am avut mult spor la curățenie. Am spălat ferestrele și perdelele, am schimbat lenjeriile și fețele de masă și am pus trandafiri din grădină în fiecare cameră. 

Ascult...
Charles Aznavour - Hier Encore


IERI CAND AVEAM 20 DE ANI

Cand aveam douazeci de ani
Imi placea sa-mi pierd timpul jucandu-ma de-a viata
Asa cum te joci de-a iubirea
Iar noptile treceau
Scurtandu-mi tineretea
Aveam atatea planuri ramase neimplinite,
Aveam atatea vise care s-au risipit
Incat m-am pierdut nestiind ce sa fac
Priveam spre cer cu inima franta.

Ieri cand aveam douazeci de ani
Trageam de timp crezand ca-l opresc
Si pentru a-l opri, chiar pentru a-l depasi,
Am tot alergat pana am obosit.
Ignorand trecutul privind spre viitor
Imi dadeam cu parerea despre toate
Si criticam lumea crezand ca am dreptate.

Ieri, cand aveam douazeci de ani
Imi perdeam timpul cu lucruri de nimic
Din care nu m-am ales cu nimic precis
Doar cu riduri pe frunte si frica de abis.
Iubirile au murit inainte de a se naste
Prietenii s-au dus si nu se mai intorc
Am ramas singur doar din vina mea
Mi-am risipit viata si tineretea mea.
Din bune si rele am invatat ce conteaza
Mi-am inghetat zambetul si-am incetat sa plang.
Unde sunt acum ei, cei douazeci de ani ai mei?

Un film pe care îl recomand...
The Hill - Un film după o poveste adevărată - Rickey Hill, fiul unui pastor ambulant care depășește obstacolele fizice pentru a-și îndeplini visul de a juca baseball în ligile majore.


Unul din lucrurile preferate...
Îmi plac nespus cerceii pe care îi port de la vârsta de trei zile. Când eram încă în maternitate, tatăl meu s-a dus la un magazin de bijuterii și mi-a cumpărat acești cercei micuți, cât o mărgică. Încă îi am la urechi. De multe ori m-am gândit la entuzismul și bucuria tatălui meu, la mândria lui de tată cu care a cerut o pereche de cerceluși pentru fata lui.

Un citat...
Chemarea lui Dumnezeu nu încetează niciodată. Repet acest cuvânt: bea cineva sau nu, izvorul curge.
(Părintele Constantin Galeriu)

O fotografie...

Sursa: Pinterest.com
Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...

Sursa: SuperTramp
Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Geode tower of swirling blue agate with twinkling purple amethyst.
Photo Copyright ©️ quartzetc
Source: Geology Addictive
Din iubita mea Românie...

Valea Cernei
Photo: Adrian Per
Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână binecuvântată, sub ocrotirea Maicii Domnului și a Sfântului Ioan Rusul!

Sursa: Pinterest.com

12 comentarii:

  1. Doamne ajută! Zile senine și multa sănătate mamei!
    Te îmbrățișez 🙏🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută, draga mea! Sper că te simți mai bine.
      Multă sănătate și ție și numai bucurii împreună cu cei dragi! 🤗😘
      Te îmbrățișez și eu cu drag! ❤️

      Ștergere
  2. adevărat a înviat! bine ai revenit
    să aveți parte de ajutorul Sfântului Ioan Rusu, de ocrotirea Măicuței Domnului și de mare mila lui Dumnezeu!
    pe noi, Sfântul Ioan Rusu ne-a ajutat nespus de mult.
    pace și bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Florin! Dumnezeu să-ți răsplătească dragostea!
      Sfântul Ioan Rusu să vă ocrotească mereu!
      Transmite te rog, din partea, o îmbrățișare dragei tale! 🤗❤️

      Ștergere
  3. Slava lui Dumnezeu ca mama Elena s-a simtit mai bine. Dumnezeu si Maica Domnului, impreuna cu Sfantul Ioan Rusul si toti Sfintii sa o ocroteasca.
    Te imbratisez cu drag!😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slavă Domnului, așa este, dragă Ioana. Mila Domnului și a tuturor sfinților și pentru tine și familia ta minunată!
      Ce zici? Vii la București să sărbătorim împreună tricotatul în public? 🤗❤️

      Ștergere
  4. Adevarat a Inviat!
    Sanatate multa mamei tale si voua pe langa ea.
    Si multumesc pentru multele minuni din postarea ta.
    Tare bine fac!
    O saptamana usoara, draga Daniela!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnul să vă dăruiască și vouă, dragă Suzana, multă sănătate și toate cele bune și de folos sufletului!
      Postarea mea e una obișnuită, dar omul bun pe toate le vede bune și frumusețea stă în ochiul privitorului. Eu îți mulțumesc! 🤗❤️
      O săptămână binecuvântată și ție! 😘

      Ștergere
  5. si eu as vrea sa particip la eveniment, sper sa ajung

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur nespus, Irina! Mi-ar plăcea să ne întâlnim și față către față. 🤗❤️

      Ștergere
  6. Săptămână binecuvântată cu sănătate, spor în toate, bucurii și nădejde, credință tare că toate au un rost, că vom primi, la un moment dat, răsplată pentru zilele în care am fost încercate și n-am renunțat!
    Multă sănătate mamei! Maica Domnului, Sf.Nectarie și Sf.Ioan Rusul să aducă, iarăși bucuria în casă voastră!
    Hristos a înviat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat a înviat, dragă Lili!
      Domnul să-ți dăruiască toate cele bune și de folos sufletului tău!
      Și multă putere în încercări! Așa este, cum bine spui, nu trebuie să renunțăm orice ar fi. Maica Domnului să te mângâie!
      Sus să avem inimile!
      Te îmbrățișez cu drag și dor! 🤗❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *