sâmbătă, 13 iulie 2024

Jurnalul unei femei simple (86)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 13 iulie
Așa cum vă spuneam în jurnalul de săptămâna trecută, am venit pentru două zile, împreună cu copiii mei, la malul mării.

Afară...
E o vreme superbă. E foarte cald, dar aerul este mult mai respirabil față de București.
Ieri am luat cina foarte devreme pentru că sărisem peste masa de prânz, așa că am rămas singuri pe plajă până s-a întunecat.
Am petrecut o seară liniștită, am stat mult în apă, am povestit și ne-am odihnit.

Mă gândesc...
La toate verile care au trecut peste noi. La atâtea amintiri pe care le-am adunat de-a lungul timpului.

Sunt recunoscătoare...
Pentru aceste zile minunate petrecute împreună cu cei doi tineri care nu o refuză pe mama lor și îi dăruiesc puțin din timpul lor.
Înseamnă atât de mult pentru sufletele noastre...

În bucătărie...
Acasă, am lăsat o ciorbă de legume și file de macrou la tavă, iar noi aici am mâncat ieri saramură de biban cu mămăliguță. Foarte bună!

Sunt îmbrăcată...
În costum de baie. Un costum tip rochiță. De mai mulți ani, am început să prefer acest fel de costum. E lesne de înțeles de ce. :)

Meșteresc...
Se înțelege că nici la plajă nu-mi stau mânuțele. Croșetez o sacoșică din macrame.

Maria își tricotează o bluziță.

Citesc...
Fetita din scrisoare, scrisă de Emily Gunnis

Sper...
Să reușesc să dau o fugă la mare și împreună cu Cristian, cât de curând.

Învăț...
Să mă bucur de fiecare clipă prezentă petrecută împreună cu copiii mei și să las restul în grija Domnului.

Ascult...

Ne cheamă marea... Mădălina Manole și Cătălin Crișan.

Unul din lucrurile preferate...
Marea. Iubesc marea... Are darul de a liniști furtunile sufletești.

Un citat...
Inima omului seamănă foarte mult cu marea, are furtunile, are mareele și, în adâncurile sale, are și perlele ei. (Vincent van Gogh)

O fotografie...

Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
Mă aflu într-un loc după care mi se întâmplă să tânjesc de mai multe ori în cursul anului.
Așadar, mă bucur de asta și nu-mi doresc să fiu altundeva.

Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Agat
Sursa: www.geologypage.ro

Din iubita mea Românie...
Marea Neagră

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână binecuvântată!

20 de comentarii:

1. concediu placut!e asa placut sa crosetezi pe malul marii!in ce statiune sunteti?e foarte frumos!

1. Mulțumesc frumos, Irina! E doar o ieșire de weekend, dar atât de mult ne priește!
      Suntem în Eforie Nord, la capătul dinspre Agigea.
      Da, și eu ador să croșetez pe malul mării. 🤗❤️

2. si noi tot asa, mergem 2-3 zile maxim, uneori doar una, dar de mai multe ori :)).Nu ne place sa stam prea mult la mare

3. Cred că e minunat așa. Nu apucați să vă plictisiți. 🤗

2. Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Mirela! E doar o gură de aer înainte de o nouă săptămână de lucru.
      Slavă Domnului și pentru atât!
      Te îmbrățișez! 🤗❤️

3. Mulțumim pentru această carte poștală un pic altfel, și pentru muzica, și pentru parfumul ei cu aerosoli! ☺️
    Să aveți clipe de neuitat!

1. Mulțumesc frumos, Andreea! Recunosc că și eu am nostalgia cărților poștale trimise din vacanțe, chiar dacă de cele mai multe ori ajungeau după ce noi deja ne întorceam acasă. :)
      Pentru mine chiar au fost clipe de neuitat. Nădăjduiesc că și pentru copiii mei să fie la fel. Mi-am dorit ieșirea aceasta și m-a ajutat Domnul să ne bucurăm de ea.
      Sper să ajungeți și voi să vedeți cu toții marea în această vară, dacă îngăduie Dumnezeu.

4. Ce frumos e acolo la malul marii. E binevenită aceasta ieșire.
    Clipe frumoase împreună, draga Daniela!

1. Mulțumesc frumos, Andreea! Am avut multe ieșiri în această formulă când copiii era încă mici (și la mare, dar și la munte). Am vrut să ne mai mângâiem sufletele cât încă mai e posibil să călătorim doar noi trei.
      Într-adevăr, marea e minunată. Aveți în plan o ieșire la malul mării în această vacanță?

2. Nu, din păcate nu avem. Copiii au fost la munte 2 sapt în vacanta la bunici. Poimâine se intorc☺️
      Plănuim la anul, dar sa vedem dacă ne încadrăm cu bugetul 🙏😊

3. Domnul să vă ajute! Cred că e minunat pentru copii că au petrecut o parte din vacanță la bunici. Cu atât mai mult că se află în zona de munte.

5. Hello! What a lovely post! I am so happy you are enjoying the beautiful sea with your people! It is always a peaceful, refreshing time. Beautiful photos!

1. Thank you so much, Billie Jo! We really enjoyed this little vacation very much. Have a blessed day!

6. Cât de minunat sa fiți împreună! Aceste clipe vor deveni ancore în momente mai dificile! Numai bine!

1. Mulțumesc frumos, Maria! Așa sper și eu, să ne amintim cu bucurie și recunoștință de acet timp petrecut împreună. Domnul să-ți ajute și ție în toate! Te îmbrățișez!

7. I also find being by the sea so peaceful and calming. It's good for my soul. I'm so happy you were able to spend some special time with your children. Such lovely pictures of you and your family. Have a wonderful week!

1. Thank you so much, dear Julia! Indeed the sea has this effect on our souls, of peace and calm. Hope you have a wonderful week!

8. Minunat week-end ai petrecut alaturi de copii.

1. Cu adevărat minunat e timpul petrecut împreună cu cei dragi ai noștri, Ioana! De multe ori am luat exemplu de la tine și familia ta minunată.