luni, 22 iulie 2024

Jurnalul unei femei simple (87)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi... 
Duminică, 21 iulie
(Postarea e începută duminică la ceas de seară, dar nu am reușit să o termin.)

Afară...
Dumnezeu s-a îndurat de noi și a răcorit pământul. După câteva zile de arșiță, ne-a binecuvântat cu ploaia mult așteptată.

Mă gândesc...
Să reiau obiceiul de a face plimbări cu bicicleta, de îndată ce se mai domolesc temperaturile pe seară.

Sunt recunoscătoare...
Pentru acest weekend cu două zile de sărbătoare. Mi-a prins tare bine să mă odihnesc. Diminețile am fost la biserică, iar după masa de prânz chiar am dormit. Răsfăț pe catre mi-l permit extrem de rar.

În bucătărie...
Am gătit o ciorbă de pui de țară (de la fratele meu), piept de pui la grătar cu legume cu orez pentru Ștefan, iar noi am mâncat mai mult salată de roșii cu brânză, pepene roșu și galben, porumb fiert, etc.
Am făcut o prăjitură răsturnată cu caise (am pus și câteva prune) și gogoși pentru biserică.



Sunt îmbrăcată...
Într-o rochiță cu floricele albastre, fără mâneci și cu un mic volan în partea de jos. E foarte confortabilă pentru zilele călduroase de vară.

Meșteresc...
Aproape am terminat sacoșica începută la plajă, dar mai am nevoie de încă puțin material pentru a o încheia. Am luat merceriile din calea mea (de la serviciu spre casă) la verificat și nu am mai găsit această nuanță, așa că va trebui să fac o comandă online.


Am început o nouă trăistuță cu modelul granny square. De data aceasta cu materiale rămase de la Păturica Double Truble.


Și o altă pereche de șosete cu fire rămase de la aceste șosete, noutatea ar fi că am schimbat andrelele. Pe acestea le lucrez cu andrele 2,5.


Citesc...
Am terminat Fetița din scrisoare, de Emily Gunnis, un roman tulburător, care m-a răscolit foarte tare. 

Sper...
Să mă organizez mai bine. Ziua e mult prea scurtă pentru toate câte aș dori să fac.
 
Învăț...
Să fiu mai organizată în ceea ce fac. Încep să realizez că nu mai am chiar tot timpul din lume pentru a face unele lucruri. Cred că e vremea chiar să învăț să renunț la o parte dintre ele. 

În casă...
Vineri seară am fost la întâlnire cu fetele din noua comunitate a fetelor ce iubesc lucrul de mână. Un fel de întâlnire a unui club de croșetat, tricotat, mărgelit, cusut, etc.


Când m-am întors acasă, am avut surpriza să găsesc casa lună. Ștefan a băgat aspiratorul la etaj, iar Cristian, la parterul casei. 
A fost o surpriză minunată și ne-am putut bucura astfel de cele două zile de odihnă.

Ascult...
Ploaia. E un sunet atât de liniștitor...

Un film pe care îl recomand...
Local Color - un film minunat; o poveste bazată pe o experiență de viață reală.

Unul din lucrurile preferate...
Mirosul aerului de după ploaie.

Un citat...
"Ne iubim mama aproape fara s-o stim, pe nesimtite, caci asta-i tot atat de firesc ca si viata; si nu ne dam seama cat de adanci sunt radacinile acestei iubiri decat in momentul despartirii finale.
Nici o alta afectiune nu se poate compara cu ea, caci toate celelalte rezulta din intalniri, in timp ce ea este din nastere; toate celelalte ne sunt oferite mai tarziu, de catre hazardul existentei, pe cand ea vietuieşte din prima clipa, in insusi sangele nostru."
(Guy de Maupassant)

(cu rezervă față de hazardul existentei, ideea în sine îmi place foarte mult)

O fotografie...


Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...

Sursa: Mountain Cabins
Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Selenit verde - Mina de cupru Lubin, Polonia.
Foto Copyright © The Mineral Collective
Din iubita mea Românie...

Sursa

Ca urmare a puternicii eroziuni torențiale a apei asupra solului format din gresii roșii și galbene, a luat naștere spectaculoasa Groapă Ruginoasa, o adâncitură de circa 100 de metri, cu un diametru de circa 600 de metri. Merită să urci cei circa 900 m pentru a vedea această ravenă uriașă care încă se lărgește – un peisaj unic și o rezervație naturală geologică extrem de interesantă, în care s-a aventurat inclusiv cunocutul Bear Grylls, într-unul dintre episoadele sale de supraviețuire realizate pentru Discovery Channel.

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână binecuvântată!

Sursa: Pinterest.com

11 comentarii:

  1. Are dreptate Maupassant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nădăjduiesc că sunteți bine, dragă Mirela, atât tu cât și mama ta. Te îmbrățișez! 🤗❤️

      Ștergere
  2. Minunate trăistuțele!
    Tare mă bucur că ai fost la întâlnirea cu fetele!
    Ești o mamă și o soție binecuvântată! Nu multe femei se pot lauda că fiul și soțul fac curat, gătesc, fac cumpărături...
    Îți doresc să reușești să-ti organizez i mai bine timpul și sa te bucuri de lucrurile frumoase pe care le tot amâni, ( amânăm!)
    Săptămână cu spor în toate și sănătate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Lili! Mi-ar fi plăcut să fii și tu la întâlnire. Poate, data viitoare.
      Așa este, tot amânăm lucruri, lăsăm pe mai târziu, dar numai Dumnezeu știe cât timp mai avem.
      Multă sănătate și ție și numai bucurii! 🤗❤️

      Ștergere
  3. Vai, ce mult îmi place și mie cântecul ploii…! Sâmbătă după amiază a dormit bebelușul meu 4 ore cu muzica naturii pe fundal. Până nu demult îi puneam zgomote roz de pe youtube care imitau sunetul auzit de bebeluși în pântece, dar mie îmi părea mai mult ca suna a ploaie pe lângă inima bătând sacadat 🙂 Am furat și eu o oră de somn lângă el, îi mulțumesc Sfântului Ilie!
    Bravo bărbaților din casa ta! Soțul meu curăță băile, face adevărat detailing, iar băieții numai în camera lor muncesc… dar sper să devină și fetele în curând ajutor de nădejde, să nu mai fie nevoie de mine din acest punct de vedere 😬

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slavă Domnului și Sfântului Ilie că v-ați putut odihni. La băi excelează și soțul meu, dar se descurcă binișor și la restul treburilor casei. Greu mi-a fost mie să învăț să primesc ajutorul și mai ales, să nu mai gândesc că nimeni nu face atât de bine ca mine. 😬
      Ce frumos va fi la tine!... Cu atâtea domnițe și domnișori. Ca în "Little women". Frumos trebuie să fie și acum. Știu că nu e ușor, dar și bucuriile sunt nemăsurate. 🤗❤️

      Ștergere
  4. Daniela, spor la tot ceea ce ai de facut si sa iti ajute Dumnezeu sa te organizezi cum stii tu mai bine. Imi plac aceste intalniri ca niste sezatori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Ioana! Maica Domnului să îți ajute și ție în tot ceea ce faci!
      Poate reușim să facem împreună o șezătoare cândva. 🤗❤️

      Ștergere
    2. Cat de mult mi-ar place Daniela! Sa stii ca la asta ma gandeam atunci cand am scris.😂😘

      Ștergere
  5. Ce minunății ies din mâinile tale, dragă Daniela! Te-a binecuvântat Domnul cu băieți vrednici! Ma bucur pentru tine! De atelier, ce sa mai spun!? Tare îmi doresc sa particip și eu, sa învăț, însă la noi în oraș nu am auzit sa fie...îți doresc zile liniștite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Maria! Sunt recunoscătoare bunului Dumnezeu pentru mila lui nemăsurată.
      E posibil să fie și în orașul tău, dar ca și în București, sunt diferite comunități de femei ce iubesc lucrul de mână, răspândite prin mai multe părți ale orașului. Eu am cunoscut o parte dintre ele, de ziua tricotatului în public.
      Zile binecuvântate îți doresc și eu! Multă sănătate și numai bucurii! 🤗❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *