joi, 15 februarie 2024

Șosete tricotate - luna martie

 Doamne ajută, dragii mei! Bine v-am regăsit!

Cu ajutorul Domnului, am terminat șosetele lunii martie, mai devreme. Ba chiar le-am început și pe cele ale lunii aprilie. :)))

Pentru luna martie am ales un model de primăvară, în culorile verde și alb. Firul alb este Alize Comfort Socks, iar pentru cel verde am folosit Alize Lanagold Clasic 800, cod 118, care are în compoziție numai 49% lână și 51% acril, dar la firele speciale pentru șosete, cu 75% lână, nu am găsit o nuanță de verde așa cum îmi doream.

Șosetele le-am început de sus, pe câte 56 de ochiuri și le-am lucrat împreună, în același timp, pe andrele circulare, nr. 3.5, cu metoda bucla magică.
La călcâi m-am chinuit puțin până i-am dat de capăt. Am ales să lucrez călcâiul Fleegle heel, care se poate lucra în ambele sensuri și mi se pare că se așează tare frumos. De abia aștept să îl lucrez la șosetele următoare începute de la vârf.


Le-am atașat câte o pereche de ghiocei croșetați din același fir, cu croșeta nr. 1.



Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc tuturor, în avans, o primăvară frumoasă!

4 comentarii:

  1. Subiectul ma depaseste. Esti cu adevarat o maestra, iar ghioceii imi plac maxim!
    Noapte cu pace, draga Daniela! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sinceritatea ta e dezarmantă, dragă Suzana. 🤭
      Am scris câteva detalii în ideea că poate se folosește cineva, dar și pentru mine, până apuc să mi le notez în jurnalul handmade. Mă tem că le uit, dacă nu le notez repede.
      Și să știi că mai era și o relație matematică pentru a stabili numărul de ochiuri crescute la călcâi. 😂 (Călcâiul "Fleegle heel"
      Nr total de ochiuri (28*2) înmulțit cu 1.5 - 2
      84-2=82
      82-28=54 (de atâtea ochiuri avem nevoie pentru călcâi)).
      Te îmbrățișez cu drag și îți doresc o noapte cu pace! 🤗❤️

      Ștergere
  2. Ce mult îmi plac șosetele! Sunt superbe! Ești foarte pricepută! O duminică frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Mihaela! Să ai o săptămână binecuvântată! 🤗❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *