duminică, 11 august 2024

Jurnalul unei femei simple (90)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pinterest.com

Pentru astăzi... 
Duminică, 11 august


Afară...
E încă vară, sunt zile călduroase, uneori prea călduroase, dar eu iubesc căldura, așa că nu mă plâng. Dimpotrivă, știu că în curând îmi vor lipsi aceste zile lungi și însorite.

Mă gândesc...
Am iubit dintotdeauna verile. Cred că le-am asociat mereu cu vacanțele, cu revenirea acasă, în satul copilăriei. Am plecat mult prea devreme din satul meu, la numai 12 ani, din motive binecuvântate, dar am rămas cu dorul nestins pentru părinți, pentru casa părintească, pentru satul meu.
Reveneam acasă de sâmbătă până duminică și în fiecare vacanță.
Cel mai mult iubeam vacanța de vară. Ținea mult și nu trebuia să țin socoteala zilelor. Zilele se scurgeau încet, erau lungi și nu mă săturam niciodată de stat afară.
Cutreieram împrejurimile împreună cu prietena mea, Ileana, pe care o iubeam din toată inima. Numele i se potrivea perfect. Avea cosițele de Ileana Cosânzeana și ochii verzi ca iarba câmpului pe unde ne plimbam adesea.

Sunt recunoscătoare...
Pentru un mic concediu pe care îl voi avea începând de la Sfânta Maria și până la sfârșitul săptămânii următoare. Îmi va prinde bine un pic de odihnă.

În bucătărie...
Salată de vinete cu salată de roșii și tofu, iar la prânz ne-a trimis nașa o supă cremă cu crutoane.

Sunt îmbrăcată...
Într-o rochie albă cu dungi orizontale, bleumarin.

Meșteresc...
Serile am cusut la goblen


Iar în drum spre serviciu, am terminat de croșetat fâșia pentru sacoșa croșetată. Mai trebuie să o unesc de pătrățele și să le aplic pe sacoșa de iută.


Și am mai finalizat un lucru de pe lista celor începute, semnul de carte cusut pe banda de etamină, cu model cu trandafiri. Mai am să îi pun ciucurași și un dos de pânză roșie.

Citesc...
Întărește-ți sufletul, Pr. Andreas Konanos

Sper...
Să trec cu bine de zilele următoare la serviciu. Atmosfera continuă să fie încărcată.
 
Învăț...
Răbdarea, iar și iar. Vorba părintelui Cleopa „Răbdare, nu până la prăşit, ci până la sfârşit”.

În casă...
E ordine, e liniște și răcoare. E acasă.

Ascult...
Pe tine te fericim - Corul Byzantion


Un film pe care îl recomand...
Un filmuleț ortodox, rusesc, De șaptezeci de ori câte șapte


Unul din lucrurile preferate...
Scaunele balansoar. Mi-am dorit întotdeauna unul. Poate, la pensie. :)))

Un citat...
,,Îți merge bine? Binecuvântează pe Dumnezeu, şi binele rămâne. Îţi merge rău? Binecuvântează pe Dumnezeu, şi răul se duce."
(Sfântul Ioan Gură de Aur)

O fotografie...

Sursa: Mountain Cabins

Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...

Sursa: Mountain Cabins
Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Azurit - geologypage.com

Din iubita mea Românie...

Timișoara
Foto: Vincent Rowell

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână binecuvântată!

12 comentarii:

  1. Bună dimineața! 🤗
    Și Ilenele- prietenele din copilăria mea, aveam una în satul părinților și alta în satul bunicilor, din vecini- aveau cosițe, dar brunete. Cea de la bunici seamănă și acum, la 42 de ani, seamănă perfect cu Angelina Jolie, Ilenele chiar sunt Cosanzene până la adânci bătrâneți 🙂
    Cat despre scaunul-balansoar, mi s-au lungit mereu ochii după el în magazine și pe diverse site-uri, era visul meu să adorm copilași la piept leganandu-ma într-un astfel de scaun, dar se pare ca nu a fost loc în casa pentru un astfel de obiect de mobilier.
    Spor la răbdare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună dimineața, dragă Andreea! 🤗😘
      Ai dreptate cu Ilenele. Și a mea arată minunat.
      Dorința de a avea un scaun balansoar a încolțit și la mine tot când eram tânără mamă, dar ca orice mamă am avut întotdeauna alte priorități. Visele ne rămân uneori doar vise. Slavă Domnului, putem visa în continuare. Și până la urmă, nici nu e atât de important să le împlinim. Dar, putem visa... :)))) Ne putem odihni la bătrânețe într-un astfel de scaun, cu genunchii acoperiți de o păturică croșetată, cu lucrul de mână în poală și cu ochii umezi privind nepoțeii ce se joacă alături, în timp ce plăcinta se rumenește în cuptor.
      Să ai o zi binecuvântată! Te îmbrățișez!

      Ștergere
  2. Sa ai spor la lucru Daniela, ca multe lucruri frumoase faci.
    Eu am un astfel de balansoar de ceva ani buni, pentru ca surioara mea l-a primit de la nasa ei, insa nu i-a placut si nici nu avea loc pentru el. Este locul meu preferat, indiferent de ceea ce fac: cos, tricotez, crosetez sau ma uit la filme. La un moment dat, eram chiar suparata, pentru ca incepuse sa se descleieze. Atunci, ginerele meu (sa-i dea Dumnezeu sanatate) l-a luat la mamica lui acasa, l-a desfacut pe tot, l-a curatat si l-a intarit peste tot cu tot felul de suruburi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Mă bucur mult că ai un balansoar și că este locul tău preferat. Cred că am mai citit într-o postare de-a ta că este coltișorul tău tihnit.
      Să fii sănătoasă și să te bucuri de el! 🤗❤️

      Ștergere
  3. Unde pleci in acest mic concediu? Iti doresc zile pline de relaxare, iar la serviciu sa aduca Dumnezeu pacea si linistea.
    Dupa perioada asta agitata, si eu imi doresc concediu. Aproape ca nu mai am rabdare pana la sfarsit de august.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred că plecăm nicăieri, Ioana, deși eu îmi doresc măcar o mică ieșire. Însă, mă bucur și pentru câteva zile petrecute acasă, departe de agitația de la serviciu.
      Îmi place nespus și să stau acasă.
      Să aveți un concediu minunat! Te îmbrățișez! 🤗😘

      Ștergere
  4. Cât spor ai avut cu goblenul!
    Minunat!
    Și cea de-a doua sacoșă cu pătratele bunicii , o să fie superbă!
    Atât de mult mă bucur că finalizezi proiecte vechi, deși te mănâncă degetele să începi ceva nou. Văd in aceasta atitudine o anumită grijă față de viață, de resursele pe care le avem, de continuitate! Ceea ce facem , cum și când, spune mult despre noi! De aceea , cred, că azi, ești într-o stare sufletească mult mai bună decât acum 4 ani! Și mă bucur mult pentru tine și împreună cu tine!
    Cât despre concediu, dacă nu reușiti să plecați, poate ne vedem mai des să lucrăm la câteva proiecte împreună, la o prăjitură și o cafea, sau limonađă! Vorbim!
    Săptămână binecuvântată cu pace și bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slavă Domnului, se acoperă pânza încet încet, punct cu punct și se întrevede minunata icoană.
      Lucrul la goblen, ca orice lucru de mână de altfel, printre altele, te învață răbdarea, perseverența și puterea pașilor mici.
      Știi că-mi doream mai demult să mă organizez puțin și să mai finalizez din proiectele începute și lăsate în așteptare. Ceea ce m-a făcut să mă mobilizez a fost de fapt teama că vor rămâne neterminate. Văzând-o pe mama mea care a lucrat toată viața, că nu mai poate lucra, m-a pus pe gânduri. Urmez... Asta dacă îngăduie bunul Dumnezeu să prind bătrânețea.
      În mod clar, cu mila Domnului, sunt într-o stare sufletească mult mai bună decât acum patru ani. Mă bucur că se vede și în afară.
      De abia aștept să trăim aceste mici șezători împreună. 🤗❤️

      Ștergere
  5. Took a bit of a break from my computer but I'm so happy to be back and catch up with your blog! Lovely photos. I'm sorry your work atmosphere is charged, hope you get some rest on your days off. By the way, summer is my favorite also! I'm so glad to finally have a few work-free days to enjoy it. Hope you have a wonderful week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I am so glad to hear good news from you and that you are well. I guess a little break is nice once in a while.
      Summers are really wonderful.
      Hope you have a blessed week!

      Ștergere
  6. Bună dimineata, Daniela! Îmi plac postările tale tip jurnal! Le citesc cu drag si curiozitate! Si eu aș dori sa fiu in locul ales de tine! Spor in tot ceea ce faci. Sa ai o zi frumoasă! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru cuvintele tale frumoase, dragă Mihaela! Chiar dacă îmi place nespus să stau acasă, îmi place să și visez că sunt altundeva. Cu ajutorul acestor fotografii deosebite, îmi imaginez pentru o clipă, faptul că sunt chiar acolo.
      Mă bucur mult că îți plac și ție.
      Spor și ție în tot ceea ce faci! Pace și bucurie! 🤗😘

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *