sâmbătă, 3 august 2024

Șosete degrade roz (II)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Am mai împletit o pereche de șosete, de data aceasta din firele rămase de la alte șosete

Practic din 100g de material, am lucrat două perechi de șosete de adult, numai că la cea de-a doua pereche am combinat cu alt material, dar cred că mi-ar fi ajuns și fără acest adaos, dacă făceam ambele perechi mai scurte în partea de sus.

Așadar, am folosit fir Alize Superwash Comfort Socks (cod culoare 2698) pentru corpul șosetei și fir Alize Superwash Artisan roz (cod 178), pentru vărf, călcâi și elastic și andrele circulare nr. 2.5. Șosetele sunt începute de la vârf și lucrate cu metoda bucla magică (ambele în același timp).

De fapt, am folosit o metodă învățată în copilărie, de la mama și mamaia mea. Atunci când am ajuns în zona gleznei, am lucrat un rând cu un fir de altă culoare, pe care ulterior l-am desfăcut și am pus ochiurile pe andrele, dar nu înainte de a lucra călcâiul, în mod similar cu vârful șosetelor începute de sus.

Cam așa arată ultima (dar nu cea din urmă, sper :))), pereche de șosete lucrată de mine:



Și ambele perechi, împreună:


Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o seară liniștită!

6 comentarii:

  1. Îmi plac foarte mult șosetele tale! Nu te-ai gândit să și vinzi? Pe mine m-ai avea sigur ca și client! hihi
    Să ai o duminică frumoasă! Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Mihaela! Nu fac pentru vânzare, dar dăruiesc din toată inima. :)
      O seară liniștită și o săptămână așa cum ți-o dorești. Te îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  2. În ultima imagine cu șosetele roz văd două persoane: pe Maria sprijinită cu capul pe umărul tău 🤭

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ești incredibilă! Ai o imaginație rară.
      Duminică binecuvântată! 🤗❤️

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Irina! Materialul face totul. Te îmbrățișez! 🤗❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *