sâmbătă, 3 august 2024

Jurnalul unei femei simple (89)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!
A început o nouă lună, lună în care sunt trei mari sărbători, iar noi ca familie, avem o aniversare (Cristian împlinește 53 de ani) și o onomastică, de Sf. Maria.

Pentru astăzi... 
Sâmbătă, 3 august


Afară...
A fost cald, dar a adiat vântul toată ziua, numai bine pentru uscat rufele la soare.

Mă gândesc...
Cu mila Domnului, mâine dimineață vom merge la spovedanie.

Sunt recunoscătoare...
Pentru șansa aceasta pe care ne-o dă Domnul, de a o lua din nou de la capăt, de a putea pune început bun iar și iar. Nădăjduim la mila Lui pentru a rămâne pe Calea Mântuirii.

În bucătărie...
Suntem în postul Adormirii Maicii Domnului, așadar azi am gătit o ciorbă de legume și un ghiveci. Gustările sunt din fructe și pepene roșu, iar la micul dejun am mâncat porridge (fulgi de ovăz cu lapte de migdale), pregătit de Cristian.
 
Sunt îmbrăcată...
Într-o rochie vernil cu flori.

Meșteresc...
Pe primul loc a trecut goblenul. Cos câte puțin, seara după cină, la lumină artificială, dar pânza începe să se acopere treptat. Îmi place mult să cos la goblen și regret că l-am lăsat deoparte atâta vreme. Nădăjduiesc să nu-l mai las de data aceasta și să-l termin până în decembrie.


Tocmai am scos de pe andrele o pereche de șosete în nuanțe de roz, din fire rămase de la celelalte șosete roz. , iar cu croșeta lucrez la partea laterală a trăistuței.

Citesc...
David și vioara lui (Eleanor Porter)

Sper...
Să se liniștească apele la serviciu. Nu-mi place deloc atmosfera încărcată în care petrecem cele opt ore în fiecare zi.
 
Învăț...
Să fac răbdare. Acasă, la job, cu mine însămi...

În casă...
E liniște, Ștefan e plecat la sală, mama se odihnește. La fel și Cristian.

Ascult...
Paraclisul Maicii Domnului

Un film pe care îl recomand...
Nomadlandun film despre căutarea liniștii sufletești și a libertății, după mari pierderi, prin reconectarea cu natura.

Unul din lucrurile preferate...
Să mă pregătesc de sărbătoare.

Un citat...
Smerenia o dobândim în dar de la Domnul pe măsură ce o cerem şi împlinim poruncile Lui, demascând mereu acel insidios "m-ai văzut?" (slava deşartă) şi mulţumind lui Dumnezeu pentru orice faptă care ni se pare bună, pricepând că nimic nu putem face fără El. Învaţă să nu ripostezi, să nu te justifici, să nu ai ultimul cuvânt, să te rogi pentru cei care te jignesc, să accepţi că te poţi înşela chiar şi când eşti sigură sigură că ai dreptate... Să te bucuri că eşti, să te bucuri că eşti mică! Apoi, poruncile şi Rugăciunea te vor învăţa mereu mai mult.
Ca să-L iubeşti mai mult pe Dumnezeu, trebuie să fii cât mai mult timp cu El. Învaţă să-I arăţi şi să-I povesteşti tot ce faci, tot ce simţi, tot ce gândeşti. Cineva învăţa că numai în rugăciune Îl iubim cu adevărat pe Dumnezeu, pentru că numai Rugăciunea trece de psihismul şi sentimentalismul nostru, numai ea intră în duhul nostru unde vine şi se sălăşluieşte Duhul Sfânt. Şi acolo intrăm numai în rugăciune şi tăcere...
Împlineşte cât poţi, simplu şi pe măsura ta, Poruncile Lui, spovedeşte-te des, împărtăşeşte-te mereu, hrăneşte-te cu Sfintele lui Cuvinte şi bucură-te simplu de viaţa ta şi de darurile ei, şi acceptă necazurile inerente vieţii pe pământ cu nădejdea că ele nu trebuie să fie decât avertizoare de drum pe Calea Bucuriei, iar nu mlaştină şi iad.
Cu dragoste şi încredere,
Maica Siluana

(Sunt aproape sigură că l-am mai postat, dar îl las din nou aici, în special pentru mine, pentru ispitele de la serviciu, din ultima vreme. Să învăț să nu mă mai justific și că mă pot înșela chiar și când sunt sigură că am dreptate.)

O fotografie...

Sursa: Adorable Tiny Homes
Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...

Sursa: Amazing Log Cabins
Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Rare Orange Thomsonite Ball with Secondary Growth of Fine Mesolite Spikes on them. Madhya Pradesh, India
Photo: Superb Minerals
Din iubita mea Românie...

Pinterest.com
Satul Rășinari - Veche vatră transilvăneană
Denumirea satului vine de la faptul că oamenii de aici adunau din păduri rășina brazilor, care era ori folosită în gospodării, ori vândută în târg.

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână binecuvântată!

"Cu pace, aşa mă voi culca şi voi adormi, că Tu, Doamne, îndeosebi întru nădejde m-ai aşezat."

Pinterest.com

4 comentarii:

  1. Doamne ajută!
    Maica Domnului să te acopere cu Sfântului ei Acoperământ și să-ti dăruiască pace sufletească!
    Duminică binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută, draga mea!
      Măicuța Domnului să vă poarte și vouă de grijă, mereu!
      Să aveți o săptămână plină de bucurie sfântă și roade duhovnicești!

      Ștergere
  2. Ce mult îmi plac aceste tiny homes! Parcă ar fi chilioare de pustnici, ceva mai upgradate.
    Săptămână cu spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie-mi plac mult. Cristian, soțul meu, visează că vom locui în ceva asemănător (dar mult mai simplă), la bătrânețe.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *