duminică, 8 septembrie 2024

Jurnalul unei femei simple (93)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!
La mulți ani tututor celor care poartă numele Sfintei Fecioare Maria! Să aveți o zi sub semnul bucuriei!

Sursa: Lumea, prin ochii mei...
Pentru astăzi... 
Duminică, 8 septembrie - Nașterea Preasfintei Născătoare de Dumnezeu, a Celei “mai cinstite decât heruvimii și mai mărite fără de asemănare decât serafimii”, este una dintre sărbătorile cele mai dragi sufletului nostru.
Astăzi Maica bucuriei se naște spre mântuirea a toată lumea.


Afară...
E o zi minunată, de toamnă. 

Mă gândesc...
În sfârșit, mi-am comandat un suport de telefon cu ajutorul căruia să filmez tutorialul pentru croșetarea rochiței. Am tot încercat să improvizez diverse alte modalități, dar nu a mers niciuna.

Sunt recunoscătoare...
Că Maria a ajuns cu bine acasă, iar Ștefan a ajuns cu bine la destinație, în vacanță. De câte ori călătoresc copiii mei, inima mea călătorește și ea împreună cu ei.

În bucătărie...
A pregătit Maria o ciorbă de praz, iar eu am făcut friptură de porc cu orez sârbesc. N-am avut energie pentru niciun desert. Ne bucurăm de înghețată.

Sunt îmbrăcată...
În același capot de casă, în culorile toamnei.

Meșteresc...
Puțin croșetat...


Puțin tricotat...


Puțin cusut...


Citesc...
Nimic...

Sper...
Să mă întărească bunul Dumnezeu să birui oboseala. S-au acumulat multe nopți nedormite și mă simt extrem de obosită.
 
Învăț...
Am încercat să învăț să cos la goblen cu două mâini, dar nu îmi este prea ușor. Mai încerc...

În casă...
Mama doarme pe fotoliu. Dacă se întinde în pat, nu mai poate dormi. E epuizată sărmana. Am avut o noapte grea, cu trezire din oră în oră.
Cristian face Duolingo. :), Nala doarme lângă mine, pe canapea, iar copiii sunt plecați. Ștefan a plecat dis de dimineață în vacanță, iar Maria e într-o vizită împreună cu tatăl ei. E un bun prilej să mai exerseze condusul. A condus și ieri, tot împreună cu tatăl ei.

Ascult...
Foșnetul frunzelor cireșului din spatele casei. Am lăsat ușa deschisă să intre aer curat. În sfârșit, nu mai este nevoie de aer condiționat.

Un film pe care îl recomand...

Gifted (2017) - un film minunat

Unul din lucrurile preferate...
Pisicile și torsul lor. Îmi lipsește Missy...

Un citat...
„Aleasă eşti cu adevărat, ca soarele, pentru că eşti încununată cu toate razele darurilor dumnezeieşti şi străluceşti mai vârtos între celelalte lumini ale cerului. Aleasă eşti şi frumoasă ca luna, care cu lumina ei străluceşte mai mult decât stelele cerului. Aleasă eşti, ca revărsatul zorilor, pentru că ai alungat noaptea şi toată întinăciunea păcatului, aducând în lume ziua cea purtătoare de viaţă. Aleasă eşti ca izvorul care cu curgerile cereştilor bunătăţi adapă sfânta Biserică”.
(Mitropolitul Sfânt Antim Ivireanul)

O fotografie...

Elveția
Sursa: Mountain Cabins

Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...

Sursa: SuperTramp
Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Fine stibnite crystals from the Xikuangshan Sb deposit, Lengshuijiang Co., Loudi Prefecture, Hunan.
Photo Copyright  Future Mineral
Din iubita mea Românie...

Sursa
Localitatea vâlceană Horezu, aflată la 45 km de orașul Râmnicu Vâlcea. Poate niciunde în România nu vei întâlni o zonă cu un specific artizanal atât de pronunțat, începând cu olăritul dar continuând, la fel de bine, cu pictura religioasă, țesăturile realizate manual și altele.

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână binecuvântată!

6 comentarii:

  1. Beautiful Romania...Love the Art. I do hope you find rest and are able to build your strength. You do such a wonderful job with your knitting and crocheting. This is a wonderful talent. Be Blessed this day.....thank you for visiting me on my blog..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for visiting me too. It's so wonderful to be able to visit each other even though we live on different continents!
      Hope you have a blessed week!

      Ștergere
  2. Minunate proiectele tale!
    Timp binecuvântat lui Ștefan!
    Multă sănătate mamei!
    O săptămână liniștită, cu bucurii mici și multe!🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Lili! O săptămână binecuvântată și vouă, cu adaptare ușoară la noul program! Și multă sănătate tuturor! 🤗😘

      Ștergere
  3. La multi ani Mariei! Maica Domnului sa o ocroteasca si sa ii calauzeasca pasii pe calea vietii.
    Sanatate multa mamei, iar lui Stefan zile frumoase de vacanta.
    Pe tine te imbratisez si iti doresc spor la lucru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Ioana! La mulți ani binecuvântați și dlui Radu! Te îmbrățișez și eu cu drag și dor! Multă sănătate și spor în tot ceea ce faceți! 🤗😘

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *