duminică, 1 septembrie 2024

Sacoșă de culoarea nisipului

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Am mai croșetat o hăinuță pentru cea de-a doua sacoșă de iută.
Modelul ales este clasicul granny square, care se lucrează extrem de repede și de ușor. Am făcut 18 astfel de pătrate, pe care apoi le-am unit în acest fel. Pentru lateralele și fundul trăistuței am lucrat o bucată într-o singură culoare, cu picioruș dublu redus, dus-întors.

Am lucrat cu croșeta nr. 4 și fire Stylecraft Special, rămase de la pătura double-trouble.
  






După amiază plăcută tuturor!

12 comentarii:

  1. Minunată!
    Încă un proiect finalizat!
    Micile izbânzi ne fac fac viața mai frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Lili! 🤗😘
      Tu mereu m-ai încurajat să finalizez proiectele începute.
      Problema mea este că dacă nu am trei-patru proiecte începute la care să lucrez în același timp, parcă nu mă simt bine. 🤭

      Ștergere
  2. Ce frumoooos! Combinatiile de culori sunt cu adevarat minunate.
    Felicitari pentru realizare, draga Daniela!
    Mereu ma entuziasmez cand vad asa ceva.
    Un septembrie cu spor si bucurii!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Suzana! Un septembrie minunat și ție! 🤗😘

      Ștergere
  3. Minunata! Felicitări pentru realizare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Niko! Să ai spor în toate proiectele tale minunate! 🤗😘

      Ștergere
  4. ”Sacoșă de culoarea nisipului” sau ”ce dor mi-e de Mare!”
    faină!🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Florin! 🤗😘 Da, traducerea pe care ai făcut-o este perfectă!... Mi-e tare dor! Dar... Mă gândesc cât de binecuvântați suntem noi, cei care am avut bucuria să mergem, mai mult sau mai puțin, la mare. Dar totuși am ajuns. Sunt atâția oameni care nu au văzut marea niciodată! Îți dai seama cum este să îți fie dor de ceva ce nu ai întâlnit niciodată?

      Ștergere
    2. cu drag! 🤗
      sincer, nu-mi pot da seama cum e să-ți fie dor de ceva ce nu ai întâlnit niciodată. până acum dorul meu s-a legat doar de persoane sau locuri pe care le-am întâlnit în vremelnica mea existență pe aici. în schimb pot spune că tânjesc după anumite locuri, cum ar fi Raiul... :)

      Ștergere
    3. Ai ales partea cea bună. 🤗
      „Pe cele ce ochiul nu le-a văzut și urechea nu le-a auzit și la inima omului nu s-au suit, pe acelea le-a gătit Dumnezeu celor ce-L iubesc”.

      Ștergere
  5. Vecina mea dintr-un sat de munte, mama a șapte copii, a ajuns pentru prima dată la mare anul acesta, la 56 de ani. I-au făcut cadou copiii o experiență unică…

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Andreea, la astfel de oameni mă refeream și eu. Slavă Domnului pentru bucuria nemăsurată a acelei mămici. A binecuvântat-o Dumnezeu cu copii buni!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *