duminică, 15 septembrie 2024

Jurnalul unei femei simple (94)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi... 
Duminică, 15 septembrie

Afară...
Toamna își intră treptat în drepturi. Zilele trecute am fost binecuvântați cu o ploaie mult așteptată. În rest, e cald în timpul zilei, dar diminețile și serile sunt deja destul de reci.

Mă gândesc...
Că mai avem o săptămână în care vom fi cu toții acasă. Sper să reușim să petrecem cât mai mult timp împreună. 

Sunt recunoscătoare...
Că mi-a ajuns cu bine băiatul acasă. Are frică de zboruri la fel ca mama lui. :)))

În bucătărie...
Am gătit o ciorbă de cocoș, iar Cristian a pregătit cartofi cu unt și rozmarin, la cuptor. Absolut delicioși! Am făcut și o salată a la russe și chec.



Sunt îmbrăcată...
Într-o rochie roșie cu floricele.

Meșteresc...
Am început un chilt împreună cu Maria.
Materialele le-am luat de pe Temu.


Am decis împreună să facem pătratele ceva mai mici, așa că le-am tăiat în patru. Inițial aveau latura de 25cm.


Urmează să aplicăm o inserție cu rol de întăritură a materialului și apoi să coasem pătratele între ele.

Citesc...
Libertatea moralei, scrisă de Christos Yannaras

Sper...
Să reușim să coasem la mașină păturica din petice (îi vom pune și un strat de vatelină). Am cumpărat un ac mai gros. Nădăjduiesc să reușesc să-l schimb. :)) 
 
Învăț...
Să fac acest chilt.

În casă...
Am reușit să mai debarasăm o parte din lucruri. Încă mai e de lucru. Și în sfârșit, am spălat și eu mobila de bucătărie. Mai avea puțin și striga după mine. :)))

Ascult...

In love with you - Dana Winner

Un film pe care îl recomand...
Room - o poveste tulburătoare, un film dureros, bazat pe romanul cu același nume de Emma Donoghue. 

Unul din lucrurile preferate...
Organizarea pusa pe hartie. Listele...

Un citat...
„Răbdarea, atunci când nu este o așteptare pasivă a sfârșitului, ci o stăruință sfântă și plină de speranță, poartă în ea o viitoare rodire. De aceea, sunt fericiți oamenii care au atâta rezistență, încât să-și poată reînnoi în fiecare zi sfânta lor stăruință”. 
(Christos Yannaras, “Foamea și setea”)

O fotografie...

Din vacanța lui Ștefan
Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...

Tot din vacanța copilului... Insula Creta

Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

BLUE LACE AGATE
Photo Copyright Lovingthyselfrocks
Din iubita mea Românie...

Vârful Ciucaș (1.954 m), România

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână binecuvântată!

8 comentarii:

  1. O săptămână reușită și ție Daniela dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Andreea! Toate cele bune și vouă! 🤗😘

      Ștergere
  2. Sa ai spor la chilt.
    Iti doresc o saptamana minunata alaturi de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Ioana! Continuăm diseară. După două zile de sărbătoare, de abia aștept să meșterim ceva.
      Spor și ție în tot ce ți-ai propus! 🤗😘

      Ștergere
  3. Spor sa ai in tot ce ti-ai propus.
    Abia astept sa vad paturica la final!
    O saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Corina! Și eu sunt nerăbdătoare să văd ce iese. Spor și ție! Pace și bucurie! 🤗😘

      Ștergere
  4. Ce bine arată salata!
    Spor și timp pentru proiectul de quilting!
    Și mie îmi place să-mi organizez totul, întâi pe hârtie! A fost un mare beneficiu inițierea în Bujo!
    Minunată citatul!
    Vă doresc un timp binecuvântat cu bucurii!
    Multă sănătate mamei și ție timp să te odihnești!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Lili! A fost și gustoasă salata, deși am făcut-o pe negustate, în zi de post.
      Într-adevăr, Bujo ne ajută mult. Mai ales de la o vârstă. :)))
      Mă odihnesc de mâine... În spital.
      Multă sănătate și vouă, tuturor! Pace și bucurie! 🤗❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *