sâmbătă, 1 iunie 2024

Jurnalul unei femei simple (80)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!


Și a fost Iisus copil

Şi a fost Iisus copil...
Fără leagăn, fără slavă.
Şi-n fiinţa Lui firavă
au pătruns fiori de ger.
Şi a fost Iisus copil,
ca să aibă toţi copiii
Tată-n cer.
(Costache Ioanid)
Pentru astăzi... 
Sâmbătă, 1 iunie


Afară...
De câteva zile s-a încălzit bine de tot. Ador vremea asta.

Mă gândesc...
Că astăzi, de 1 iunie, pe lângă ziua copiilor, în familia noastră era o dublă sărbătoare: Ziua nunții părinților mei, care a avut loc în urmă cu 60 de ani, (Nu o mai aniversăm de 19 ani, de când tata s-a mutat la cele veșnice) și ziua nunții fratelui meu. Ei aniversează astăzi 33 de ani de căsnicie. Domnul să-i țină sănătoși împreună!

Sunt recunoscătoare...
Pentru zilele liniștite din această săptămână. De marți am rămas în concediu, după ce mama duminică spre luni s-a simțit foarte rău, dar de când am rămas eu acasă, slavă bunului Dumnezeu, a fost ceva mai bine. E tot slăbită, dar s-a odihnit mai bine. În această dimineață, s-a și împărtășit.

În bucătărie...
Dacă tot am fost acasă, am gătit zilnic. Miercuri și vineri am făcut pește cu mămăligă, în celelalte zile am gătit ficăței cu piure, piept de pui la grătar cu orez cu legume, clătite și chec.

Sunt îmbrăcată...
Într-o rochie subțire, de vară, cu imprimeu floral.

Meșteresc...
A fost o săptămână bună, am finalizat șosetele cu găurele, șosetele în degrade, în nuanțe de albastru, am înaintat puțin și la covorul croșetat, am împletit o pereche mititică de șosete și am început să croșetez pătrate ale bunicii, pentru o sacoșă de iută (un dar, pe repede înainte).



Citesc...
O carte pentru copii:


Din biblioteca Mariei...

Sper...
Să trecem cu bine de săptămâna următoare, care este ceva mai încărcată. Avem programări la medic și oameni și animale :))) (o ducem pe Nala la castrat), plus o inspecție marți dimineață, la jobul nr. 2. Miercuri îmi voi face și infiltrațiile la genunchi. Iar joi și vineri, Cristian va pleca în delegație.
Marți vine și meșterul să schimbăm obiectele sanitare din baia lui Ștefan.
 
Învăț...
Încă nu știu cum voi prinde pătratele de acea sacoșă. Rămâne să mă documentez.

În casă...
Slavă Domnului, e ordine, le-am ținut pe toate din scurt fiind zilnic acasă. 

Ascult...
O melodie de la Românii au talent. E una din emisiuniile care îi plac mamei. După Jocul cuvintelor, se înțelege. :)) E mare fan al dezlegării cuvintelor încrucișate.

Un film pe care îl recomand...
Nimic notabil n-am văzut săptămâna aceasta. 

Unul din lucrurile preferate...
Macii, iubesc macii

Un citat...
"Cea mai bogată moștenire este copilăria fericită."
(Sfânta Alexandra Feodorovna Romanova)

O fotografie...
Foto: Dan Cristian Mihăilescu
Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
La malul mării... Mi-e dor de mare.
Foto: Dan Cristian Mihăilescu
Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...
Watermelon tourmaline
Source: Geology Addictive
Din iubita mea Românie...
Marea Neagră
Foto: Dan Cristian Mihăilescu
Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână binecuvântată!
La mulți ani binecuvântați tuturor copiilor!

12 comentarii:

  1. O săptămână minunată și ușoară va doresc

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevărat a înviat!
    Domnul să vă țină sănătoși și să vă dăruiască sănătate, pace și spor în toate!
    Săptămână binecuvântată cu bucurii!🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asemenea îți doresc și eu! Multă sănătate și numai bucurii!
      Sus să avem inimile! 🙏❤️

      Ștergere
  3. Adevarat a Inviat!
    Sanatate multa mamei tale si tie puterea sa gestionezi toate subiectele, ca sunt atat de multe! Sunt recunoscatoare pentru toate imaginile minunate pe care le postezi. Si imi place maxim sacosa. Felicitari, draga Daniela!
    Zile usoare si inspirate! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, dragă Suzana!
      Te rog să mă ierți pentru întârzierea răspunsului!
      Domnul să-ți ajute și ție în toate! Multă sănătate și numai bucurii!
      Să ai o săptămână binecuvântată!
      Te îmbrățișez cu drag! 🤗❤️

      Ștergere
  4. Mie îmi place foarte mult ce se întrevede din covoraș… oare nu alunecă pe parchet? Aș face o vizită virtuală în camera lui Ștefan pentru inspirație 🙂 La noi vor sta 4 băieți într-o singură cameră în următorii ani, am ales (în faza de proiect) culori băiețești, destul de sobre- ca griul de pe covorașul tău, dar și mult alb și nuanțele lemnului. Sunt ei destul de colorați, împreună cu seturile lor de Lego și cărțile copilăriei ca să umple cu vioiciune atmosfera…
    Să te acopere Maica Domnului și să ne scrii la finalul săptămânii ca toate s-au așezat bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Andreea, dormitorul lui Ștefan este mobilat extrem de simplu. Are un pat gri. 😂
      Și urmează să sosească peste câteva săptămâni un șifonier gri cu oglindă și două noptiere.
      Va fi un dormitor de adulți.
      Înainte a avut pat, șifonier, o mică bibliotecă și un birou, toate în culoarea lemnului. Și multe afișe, hărți, etc, pe pereți.
      Acum, practic a vrut să delimiteze dormitul de celelalte activități și vrea să își transforme vechea cameră în birou și zonă de relaxare, unde să lase biroul, o bibliotecă și o canapea (pe care încă nu am cumpărat-o). După ce vom aranja totul, revin cu poze.
      Covorașul nu alunecă pe parchet. E din bumbac și e destul de gros.
      Îți mulțumesc din suflet pentru rugăciuni! Și datorită lor, am trecut cu bine peste o încercare grea de care am povestit în noua filă de jurnal.
      Nădăjduiesc că voi sunteți bine cu toții. Maica Domnului să vă acopere și pe voi toți! 🤗❤️

      Ștergere
  5. Ohooo Daniela, dar urmeaza o saptamana chiar incarcata. Dumnezeu si Maica Domnului sa le aseze pe toate.
    Slava lui Dumnezeu ca mama Elena se simte bine. Dumnezeu sa ii daruiasca sanatate.
    Sa ai spor la lucru ca imaginatie si talent ai foarte mult.
    Cartea este minunata. Mi-a placut atat de mult incat am citit-o de doua ori (a doua oara impreuna cu copiii de la centru).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Ioana! Au fost zile cam încărcare, într-adevăr. Au trecut cu mila Domnului. Am scăpat cu bine și de audit, Nala s-a refăcut după operație, eu mi-am făcut injecțiile cu acid hialuronic în genunchi, mi-am tratat și otita și mi-a revenit auzul. Mă rog, atât cât se mai poate. 🤭
      Cristian a fost și el în delegație, dar și la medicul dermatolog pentru o eczema în palmă și cu aparatele auditive la reparat...
      Chiar a fost o săptămână plină. Slavă Domnului pentru toate!
      Și mie mi-a plăcut nespus cartea.
      Sper că tu ai avut o săptămână ușoară și un week-end relaxant.
      Te îmbrățișez cu drag și dor! 🤗❤️

      Ștergere
    2. Slava lui Dumnezeu ca au trecut toate cu bine!.
      O saptamana usoara iti doresc.

      Ștergere
    3. Mulțumesc din suflet, Ioana!
      La fel îți doresc și eu! 🤗❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *