sâmbătă, 8 iunie 2024

Jurnalul unei femei simple (81)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!

Sursa: Pinterest.com
Pentru astăzi... 
Sâmbătă, 8 iunie


Afară...
Astăzi a fost o zi caldă, chiar deosebit de caldă, dar eu suport mai bine căldura decât frigul, așa că nu mă plâng. După amiază, am fost binecuvântați și cu o ploaie torențială, care a răcorit bine aerul.

Mă gândesc...
Că în săptămâna următoare avem o mare sărbătoare, Înălțarea Domnului.


Sunt bucuroasă că sunt în concediu medical (pentru recuperare, la genunchi) și voi putea merge și eu la Sfânta Liturghie. Nădăjduiesc să pregătesc și cozonac și ouă roșii.

Sunt recunoscătoare...
Pentru întâlnirea de astăzi, pe care am așteptat-o cu emoție și care mi-a adus multă bucurie.


Am cunoscut oameni care împărtășesc aceeași pasiune ca și mine, ne-am prezentat unii altora o parte din lucrări, am făcut schimb de experiență, am lucrat împreună, am povestit... și ne-am despărțit cu promisiunea că vom repeta aceste întâlniri în fiecare lună.

În bucătărie...
Am gătit încă de ieri o ciorbă de legume, sarmale în foi de viță (împreună cu mama) și un pandișpan cu vișine, ca să pot pleca astăzi liniștită. :)

Sunt îmbrăcată...
Într-o rochie roșie cu floricele mici, albe.

Meșteresc...
Am terminat pătratele pentru fețele sacoșei de iută și am început să croșetez o fâșie într-o singură culoare, pentru lateralele și fundul sacoșei.


Iar, pe andrele, am o pereche de șosete în culori dulci, ca niște bombonele.


Citesc...
Am avut o săptămână plină, așa că nu am prea avut timp de citit.

Sper...
Mâine votăm. Mergem să ne facem datoria. Sper să alegem după voia Domnului.
 
Învăț...
Exerciții noi de gimnastică medicală de recuperare.

În casă...
Aseară am făcut curățenie în toată casa, astăzi pare că n-am făcut de multă vreme. În această dimineață, a venit în sfârșit meșterul și s-a apucat să pună gresia pe treptele din fața casei. L-a oprit ploaia de câteva ori, așa că i-a mai rămas ultima treaptă. Iar noi am fost nevoiți să folosim numai intrarea din spatele casei. Să vedem când va reuși să termine.

Ascult...

Un film pe care îl recomand...
N-am văzut niciun film.

Unul din lucrurile preferate...
Îmi place nespus să croșetez ori să tricotez, împreună cu cineva care are aceeași pasiune ca și mine. Astăzi am simțit din plin această binecuvântare.

Un citat...
Prietenia se naște atunci când o persoană îi spune unei alte persoane: Ah! Și Tu? Am crezut că eram singur. (C.S. Lewis)

O fotografie...

Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...

Sursa
Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Calcite with Hematite Cluster, Tsumeb Mine, Namibia.
Photo Copyright © cybermineral
Source: Geology Addictive
Din iubita mea Românie...

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână binecuvântată!

4 comentarii:

  1. Foarte frumoasa postare si o experienta inedita cea in natura alaturi de oameni frumosi! Saptamana minunata, draga Daniela! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Oana!
      Chiar a fost o experiență plăcută și mi-ar plăcea să o repetăm.
      Îți doresc și eu un weekend minunat și îmi cer iertare pentru răspunsul întârziat.
      Te îmbrățișez cu drag! 🤗😘

      Ștergere
  2. Ce paturica frumoasa am vazut eu in poze?
    Foarte frumoasa intalnirea Daniela. Doamne ajuta sa reusiti sa va intalniti cat mai des.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Ioana, e păturica Double trouble. Maria m-a sfătuit să o iau cu mine pe post de pătură de picnic. 🥰
      Multumesc frumos, dragă Ioana! Și mie mi-ar plăcea să reușim să avem mai des astfel de întâlniri. Poate ni te alături și tu vreodată. Ce spui? ❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *