sâmbătă, 1 iunie 2024

Șosete - perechea a douăsprezecea

Hristos a înviat! Bine v-am regăsit!

Am finalizat și a douăsprezecea pereche de șosete, încheind astfel ceea ce mi-am propus pentru acest an. Voi reveni cu o postare cu toate șosetele, așa cum am promis.

Dar, să revin la șosetele proaspăt scoase de pe andrele...

Același tip de șosete, ca și acestea, lucrate cu același fir superb, doar că într-o altă gamă de culori. 

  

Firul în degrade este Alize Comfort Socks, cod 7708, iar cel uni, dacă îmi amintesc bine, este Alize Superwash Artisan, cod 666, petrol.




Cu această ultimă pereche, practic am epuizat stocul de fire speciale pentru șosete dar, am rămas cu resturi în cantitate destul de mare pentru a lucra încă o duzină de șosete pentru adulți sau nenumărate perechi pentru copii și bebeluși.
Da, deocamdată nu m-am plictisit de împletit șosete, dar îmi doresc să încetinesc puțin ritmul, pentru a mă ocupa și de alte proiecte croșetate sau cusute.

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o după amiază plăcută!

2 comentarii:

  1. Aceste șoșete sunt mai mult pentru bărbați, dar, ca de obicei, foarte reușite! Ai mănuțe de aur! Abia m-am abtinut să nu citesc postarea cu Șosete-ingeraș!:)))O duminică frumoasă să ai !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred că s-ar potrivi mai bine unui bărbat mai tânăr, ori căruia îi place să poarte lucruri mai vesele.
      Dar, la fel de bine pot fi purtate și de o femeie care preferă nuanțele de albastru. Până la urmă, modelul este unisex.
      Sper că săptămâna ta a decurs bine până acum. Zile frumoase în continuare! 🤗❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *