vineri, 5 ianuarie 2024

Pătura Double trouble - final

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit! 

Cu ajutorul lui Dumnezeu, am terminat un proiect mai mare, care teoretic trebuia lucrat în 29 de săptămâni; mie mi-a luat mult mai mult, dar sunt bucuroasă că l-am croșetat. E vorba de pătura Double trouble, despre care am scris mai multe, la început, aici

Am lucrat cu fir Stylecraft Special și cu două tehnici de croșetat, clasic, folosind croșeta nr.4 și tunisian, cu o croșetă specială cu fir, nr. 5.

Lățimea păturii este de 140cm, iar lungimea de 240cm.









Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend binecuvântat!

12 comentarii:

  1. Wow, este superba!!!! Cata munca acolo!!! Felicitari, draga Dana, arata MINUNAT!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Oana! Deși pare multă muncă, fiind lucrată pe bucățele, nu este atât de greu. Mă bucur că îți place.

      Ștergere
  2. Este minunata! Felicitari, draga Daniela!
    Ai reusit sa uimesti animalutele?
    Noapte buna cu vise placute! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa pare, că se minunează și ele. :))) Mulțumesc frumos, dragă Suzana! Să ai o noapte cu pace și o zi de duminică minunată! ❤️😘

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Irina! Și tu faci lucruri atât de frumoase!... 😘

      Ștergere
  4. Îmi place mult și cum e încadrată (mobilier alb, prieteni pufoși).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Realitatea este că de fiecare dată când vreau să fac o fotografie, își vâră și ele puțin codița în cadru. :)))

      Ștergere
  5. Chiar arată minuntat. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Deși mai am una începută, mă mănâncă degetele să mă apuc de una nouă, din hexagoane, pe care să le unesc ulterior. Din simplul motiv că sunt mai ușor de lucrat în mijloacele de transport în comun.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *