miercuri, 31 ianuarie 2024

Șosete tricotate - luna februarie

Sursa: Pinterest.com

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!
Cu mila și ajutorul lui Dumnezeu, am tricotat șosetele lunii februarie în avans. Sunt foarte mulțumită de acest lucru și entuziasmată să le încep pe cele ale lunii martie. :)

Am folosit fir Alize Superwash Comfort Socks (cod culoare 2698) și andrele circulare nr. 3.5. Șosetele sunt începute de la vârf și lucrate cu metoda bucla magică (ambele în același timp).






Noapte cu pace tuturor!

14 comentarii:

  1. Felicitări pentru reușită!
    Mulkt spor în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Niko! Să ai mult spor și tu în tot ceea ce faci! 🤗😘

      Ștergere
  2. Sunt superbe! Felicitari sincere pentru aceasta reușită!
    Parca sunt niste bombonele! Trebuie sa caut si eu prin rezervele generoase de fire ceva cu roz, aduc multa veselie aceste fire! Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Viorica! "Rezerva generoasă" - sună bine. 🤭 Odată cu ideile noi pe care le am, pentru viitoarele modele de șosete, mă abțin cu greu să nu măresc și eu rezerva mea. 🙃
      Mult spor și ție în tot ce faci! 🤗😘
      De abia aștept să văd șosetele tale roz.

      Ștergere
  3. E prima dată când văd două șosete lucrate în același timp, foarte interesant. Eu făceam câte una pe rând! Eunt foarte frumoase! Spor să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Mihaela, și pentru mine e prima dată când lucrez astfel. Mi-a plăcut foarte mult. Întotdeauna mi se părea greu să lucrez cea de-a doua șosetă. Așa, te trezești că sunt gata odată.
      Multumesc frumos! Spor și ție! 🤗😘

      Ștergere
  4. Sunt foarte frumoase, îmi plac mult nuanțele! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! Să ai o zi binecuvântată! 🤗😘

      Ștergere
  5. Felicitări, Daniela!
    Ai sa faci mai mult de 12 perechi de șosete! Simt că începe să-ți fie dragi!
    Spor, sănătate și timp! Timp pentru toate câte țî-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos Lili!
      Mă tem să nu-mi pierd entuziasmul la vară, așa că trag tare acum. Într-adevăr, începe să-mi placă să tricotez și șosete. Cu adevărat, "pofta vine mâncând".
      Domnul să-ți ajute și ție în toate! 🤗😘

      Ștergere
  6. Daniela, ai spor, nu gluma😄. Superbe sosetele, ai ales culori foarte frumoase. Si foarte interesanta ideea de a lucra ambele soete odata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana, am citit că există chiar "Sindromul celei de-a doua șosete".:))), pe care l-am simțit și eu oarecum. Pe de o parte, am tendința de a începe alte proiecte înainte de a lucra și cea de-a doua șosetă. Iar pe de altă parte, risc să nu o lucrez chiar identică cu prima. Această metodă de a le lucra împreună mă salvează de la aceste neajunsuri.
      Cum merge cu tricotarea salopetei pentru Alexandru? 🥰

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *