sâmbătă, 24 decembrie 2022

Jurnalul unei femei simple (8)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)
Pentru astăzi...
Sâmbătă, 24 decembrie 2022

Afară...
E o vreme caldă și umedă. Se pare că nu vom avea un Crăciun alb.

Mă gândesc...
Să întâmpinăm Nașterea Domnului Iisus Hristos cu bucurie în suflete și să ne ținem strâns de Pruncul Sfânt, să nu ne ia valul lumii golite de sens și atât de săracă fără El.

Sunt recunoscătoare...
Mântuitorului Nostru Iisus Hristos și sunt conștientă că tot ce avem și tot ce suntem se datorează dragostei și milostivirii Lui.

Sunt recunoscătoare de asemenea celor dragi care m-au ajutat enorm la pregătirile pentru masa de Crăciun: Ștefan m-a ajutat cu cumpărăturile, mama și Cristian la pregătirea mâncărurilor de bază și Maria la prăjiturit.





În bucătărie...
Un cocktail de arome și mirosuri. Mă tem să le descriu. :) A început numărătoarea inversă până la momentul mesei de Crăciun, în care ne vom bucura de bucatele pregătite cu atâta dragoste.

Sunt îmbrăcată...
Cu pantaloni de trening și un tricou simpatic, de Crăciun, primit de la o prietenă de Crăciunul trecut. E roșu și are un imprimeu drăguț.

Meșteresc...
La cozonaci, fursecuri, prăjituri cu foi... Se pune? :)))



Citesc...
Poate în zilele următoare să citesc mai mult. În această ultimă săptămână, nu am apucat să citesc mai mult de câteva pagini seara, înainte de culcare.
Pe noptieră am 

Sper...
Să le placă darurile copiilor

Învățăm...
Să primim. E mult mai greu decât să dăruim.

În casă...
Toate-s bune și frumoase. Slavă lui Dumnezeu pentru toate!

Ascult...
Colinde. :)
Sunt multe, foarte multe colinde care-mi plac nespus. Am ales însă colindul de mai jos, din motive pur sentimentale. Este colindul pe care-l cântam împreună cu colegii mei de facultate, în casele profesorilor de la Universitate.
Firește că nu-l cântam nici pe departe corect, nici prea melodios, dar așa cum spun și versurile, mergeam cu toată inima să dăm și nu să cerem.


1. Larg deschideţi poarta sufletelor toate
N-am venit să cerem, ci-am venit să dăm
Larg deschideţi poarta sufletelor toate
N-am venit să cerem, ci-am venit să dăm

R: Dalbe şi iar dalbe flori adevărate
Ca şi vestea bună ce v-o colindăm
Dalbe şi iar dalbe flori adevărate
Dalbe şi iar dalbe florile de măr

2. Dincolo de munţii vieţii şi-ai himerii
Am cules azi-noapte florile de măr
Le-am cules din munţii unde veşnic merii
Roditori de aur cresc într-adevăr

3. Florile pe care le-am cules azi-noapte
Vor rodi în brazda sufletelor toate
Merele de aur, merele visate
De colindătorii veacurilor toate

Un film pe care îl recomand...
It's a Wonderful Life (1946)


Este de departe unul din cele mai frumoase filme pe care le-a dat cinematografia omenirii.

Te pune pe gânduri în legătură cu faptul că fiecare dintre noi influențează viața atâtor oameni...

,,Cine are prieteni, nu a trecut degeaba prin viata'' și ,,Un om nu ia în viața cealaltă decat ceea ce a dăruit în viața aceasta''

Unul din lucrurile preferate...
Să schiez. Firește, genunchii nu mă mai lasă să schiez. Ultima dată am pus schiurile în picioare în 2019, dar sunt recunoscătoare că am fost vreme de douăzeci de ani, în fiecare vacanță de iarnă (cu foarte mici excepții), pe pârtie.
Dar, cel mai mult mă bucur că am transmis copiilor această pasiune. 

Un citat...
Naşterea Ta, Hristoase, Dumnezeul nostru, răsărit-a lumii Lumina cunoştinţei; că întru dânsa cei ce slujeau stelelor de la stea s-au învăţat să se închine Ţie, Soarelui dreptăţii, şi să Te cunoască pe Tine, Răsăritul cel de sus, Doamne, slavă Ţie.
(Troparul Nașterii Domnului - Acatistul Nașterii Domnului)

O fotografie...
NAȘTEREA DOMNULUI
Frescă din Biserica Ortodoxă „Înălțarea Domnului” Tg. Lăpuș
Pictor bisericesc Sasarman Alexandru
Vă îmbrățișez în dragostea lui Hristos și vă doresc tuturor să prăznuiți Sfintele Sărbători ale Nașterii Domnului, cu pace, sănătate și binecuvântări cerești!

2 comentarii:

  1. Hristos, Soarele dreptății, să-și afle lăcaș și în inimile voastre și să vă lumineze viața, să vă dăruiască pace și multă multă bucurie! Sărbători binecuvântate! 🤗🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți mulțumesc din suflet pentru urări și rugăciuni!
      Dumnezeu să îți răsplătească dragostea, să îți lumineze viața, casa și familia și să vă țină în sănătate, pace și bucurie!
      La mulți ani!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *