joi, 1 decembrie 2022

Calendarul de Advent

Adventul este timp de bucurie și liniște, în așteptarea Crăciunului. Cuvântul Advent provine din latinul “adventus”, care înseamnă “venire”. 
Calendarul de Advent este expresia nerăbdării și a pregătirii în așteptarea sărbătorilor, numărând la propriu, zi cu zi, până în Ajunul Crăciunului.

Există o legendă care spune că un preot de la un orfelinat era întrebat zilnic de copiii nerăbdători cât mai este până la Crăciun. Văzând curiozitatea lor, preotul a avut ideea să le înșire 24 de lumânări și să le aprindă în fiecare zi câte una. Așa copiii știau sigur când vine Moșul.

Eu m-am gândit în acest an să pregătesc săculeți din pânză, pe care să aplic câte un mic lucrușor croșetat, cu tema Crăciunului. 
Copiii mei nu mai sunt chiar mici, dar sper să îi bucure micile surprize pe care le vor descoperi zilnic și pe care le-am pregătit cu multă dragoste.

Am mers pe ideea de reciclare, am folosit resturile de fire pe care le aveam prin casă, iar pentru săculeți, am decupat bucăți din prosopele de bucătărie, hăinuțe de-ale fiicei mele sau cămăși de-ale soțului. :)))


La asamblare, m-a ajutat și Maria. A lipit cifrele cu silicon cald și a atârnat săculeții cu ajutorul cleștilor, pe sfoară.


Iată ce a ieșit:


Încă nu vă pot dezvălui surprizele. Ele trebuie descoperite seară de seară.

Sper că v-a plăcut varianta mea pentru acest Calendar de Advent.

4 comentarii:

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *