luni, 5 decembrie 2022

Pătură "Double trouble" - săptămâna a zecea

Doamne ajută tuturor!

Am reușit, cu ajutorul Domnului, să croșetez, printre picături și bucățica aferentă săptămânii a zecea, din păturicile Double trouble.

Trebuie să recunosc că, după ce am bibilit la propriu miniaturile pentru Calendarul de Advent, să lucrez la pături mi s-a părut extrem de ușor și de relaxant.

În această săptămână am folosit, pentru păturica de bază culorile Cream, Duck Egg și Storm Blue, iar pentru cea de-a doua: Cream, Sherbet și Empire și croșeta clasică, nr. 4.




Urmează o săptămână cu două mari sărbători, Sfântul Nicolae și Sfânta Filofteia, așa că probabil săptămâna a unsprezecea se va întinde iar pe durata a două săptămâni calendaristice. Dar, nu contează. Ceea ce-mi doresc este să croșetez cu bucurie și poate chiar, cu mila Domnului, lucrul meu în timp să devină rucodelie.
Vă doresc o săptămână binecuvântată, cu spor în ceea ce v-ați propus, cu pace și bucurie!

12 comentarii:

  1. Doamne ajută! ”Ieși-va omul la lucrul său și la lucrarea sa până seara ...” te-a binecuvântat Dumnezeu cu pricepere, frumoase sînt lucrurile mâinlor tale! Să fie spre folos și bucurie celor dragi. Spor în toate cele bune să ai, pace și bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Binecuvintează, suflete al meu, pe Domnul!"
      Mulțumesc frumos! Mă onorează asemenea cuvinte, mai ales din partea unui artist.
      Dar, e drept, toate sunt daruri de la Dumnezeu. "Fie slava Domnului în veac!"

      Ștergere
    2. ”artist” - departe de mine ca cerul de pământ, sînt doar un biet muritor, un trecător pe acest pământ care apreciază frumosul ... fotografia e doar un mic hobby prin care încerc să arat și altora ceea ce văd eu, adică ”lumea, prin ochii mei” :)

      Ștergere
    3. „Smeritu-m-am și m-a mântuit” (Psalmul 114, 6).

      Ștergere
  2. Minunata paturica. Abia astept sa o vad finalizata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Dacă m-aș ține doar de păturici, le-aș finaliza mai repede. Dar, după cum mă cunoști, vreau să fac atâtea... Și mi-e teamă că mă cam risipesc și nu fac nimic ca lumea.
      De aceea, îmi place acest proiect, că e împărțit pe săptămâni de lucru, și mă simt oarecum motivată să le bifez pe rând, săptămână de săptămână.

      Ștergere
    2. Ca vrei sa faci multe, stiu. Dar ca nu faci nimic ca lumea, chiar nu este adevarat. Minunatii ies din manutele tale.

      Ștergere
    3. Îți mulțumesc, draga mea! Le privești tu pe toate cu multă dragoste...

      Ștergere
  3. Deosebit de frumoasă! Îmi plac culorile, modelele! Ce amintire frumoasă va avea Ștefan!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andreea! Mă bucur mult că îți place. Nădăjduiesc și eu să își amintească cu drag copiii, așa cum și eu mă hrănesc cu amintirile primite în dar de la părinți și bunici.

      Ștergere
  4. E atâta dragoste și frumusețe in lucrul mâinilor!
    O să fie un dar de suflet, incărcat cu emoțiile tale de mamă!
    Spor și bucurie in tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Lili!
      Spor și bucurie și ție și Mariei tale!
      Așa este, multă emoție, bucurie și rugăciune împletim odată cu firele...

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *