sâmbătă, 16 martie 2024

Alte șosete - nr. 5/12

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

În ordinea numerelor de pe tricou, ar trebui să le numesc șosetele lunii mai, dar pentru că sunt terminate în luna martie și pentru că altfel de șosete îmi imaginam eu că voi lucra în aceste luni de primăvară (ceva cu lalele, de pildă), nu le voi mai numi nicicum, ci le voi da doar un număr, nr. 5. 

Vă spuneam în urmă cu câteva săptămâni că încerc să lucrez două perechi de șosete în același timp. Nu a fost o idee prea bună. A mers lucrul destul de încet... Ca atunci când eram mică și aveam de umplut o pagină de caiet de matematică, cu aceeași cifră și pentru că mă plictiseam, începeam să completez pătrățelele în jos, pe verticală, crezând că astfel voi termina mai repede. Era doar o iluzie. La fel și cu șosetele. Până reușeam să fac un rând complet la toate cele patru șosete... Mi se părea că bat pasul pe loc.

Apoi, când am ajuns la călcâi, a fost și mai greu. Așa că m-am hotărât să le separ și să le lucrez pe rând.


În fine, cu ajutorul Domnului, am dus la bun sfârșit prima dintre cele două perechi de șosete.


Am lucrat cu fir Alize Superwash Comfort Socks cod 2695, gri-negru, compoziție: 75% lână, 25% poliamidă și cu același fir, dar de culoare neagră, la elastic, călcâi și vârf. Am folosit aceleași andrele circulare, nr. 3.5.


Am lucrat un tip de călcâi nou pentru mine, călcâiul tip potcoavă. Se așează frumos pe picior.


Vă doresc o noapte cu pace și mult spor în ceea ce v-ați propus!

Duminică binecuvântată!

10 comentarii:

  1. Minunate! Si eu cand am văzut prima data ideea asta de impletit doua perechi de sosete odata m-am gandit ca tare greu le-as finaliza, mai ales cu timpul putin si ala fragmentat. Slava Domnului ca le-ati terminat! Zile binecuvântate sa aveți cu toții!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Viorica! Nici nu se compară cu cele împletite de tine. Sunt fascinată de ceea ce iese din mânuțele tale. Nu mai spun de numărul lor...
      O săptămână binecuvântată și vouă! 🤗❤️

      Ștergere
    2. Numarul lor este raportat la numarul de ani de cand am început sa impletesc șosete, si apoi si la familia numeroasă care are picioruse de încălzit, copiii care cresc, si au nevoie mereu de alte șosete. Oricum sunt simplu impletite, doar firul in degrade da impresia de wau! Mulțumesc de cuvintele frumoase si apreciere! Săptămâna bună 🤗🤗!

      Ștergere
    3. Slavă bunului Dumnezeu pentru familia numeroasă și pentru piciorușele încălzite de șosetele lucrate de mama lor cu multă dragoste și rugăciune!
      Maica Domnului să vă binecuvânteze! 🙏❤️

      Ștergere
  2. Esti uluitor de rapida cu sosetele. Sunt foarte frumoase, ca nu stiu ce alte cuvinte sa spun.
    Felicitari, spor si inspiratii, draga Daniela!
    Noapte cu pace! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Suzana! Mie mi se pare că lucrez încet. Fetele de prin tutoriale spun că tricotează o pereche de șosete în câteva ore. Dar eu sunt mulțumită și așa, să treacă altfel timpul petrecut în trafic.
      Să ai o zi binecuvântată! 🤗❤️

      Ștergere
  3. Faci niște șosete foarte frumoase! Mie mi-au rămas în inimă cele cu vulpițe!:))) Spor și inspirație îți doresc! O seară frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Mihaela! Azi am primit fire colorate pentru o pereche de șosete cu lalele. 🥰
      De abia aștept să le lucrez, dar trebuie să finalizez perechea începută deja.
      O seară frumoasă și ție și o noapte cu pace! 🤗❤️

      Ștergere
  4. Oh, I really like those socks. They look very warm. You are so talented!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, dear Jean! They are indeed warm because the yarn contains wool.
      Have a blessed day! 🤗❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *