sâmbătă, 9 martie 2024

Jurnalul unei femei simple (69)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi... 
Sâmbătă, 9 martie


Afară...
E primăvară. Soarele strălucește și dacă te afli chiar în raza lui e tare plăcut. Dacă însă, ești într-un loc umbrit, încă simți frigul începutului de primăvară.


Mă gândesc...
Astăzi, în mod special la cei adormiți ai noștri. Mă gândesc cu drag și dor. I-am pomenit și noi spre iertarea păcatelor. Mama, sărmana, s-a ostenit singură și a pregătit colivele înainte să venim noi dimineață. 



Sunt recunoscătoare...
Domnului, pentru încă o primăvară. Când eram copil mă temeam că voi muri devreme, încă foarte tânără. Cu mila Domnului, am ajuns să și îmbătrânesc. Slavă Lui pentru fiecare clipă pe care îngăduie să o mai petrec aici, pe pământ. 

În bucătărie...
Miroase toată casa a esențe de vanilie, rom, lămâie și portocală, de la pregătirea colivelor și a bradoșilor.


Am pregătit și o salată a la russe. Mâine seară ne vine fata acasă. 

Sunt îmbrăcată...
În pantaloni de trening și o bluză mov-lila.

Meșteresc...
Tricotez șosete. 

Citesc...
Femeile suferinței și ale nădejdii, scrisă de Mersine Vigopoulou


Anghelina, Agnia sau Ghetsimana, impreuna cu Alice si Elena sunt femeile de langa noi. Femei cu duh luptator, care au depasit greutatile prin credinta si hotarare, pentru ca au considerat binele o necesitate.
Se poate ca odata sa le intalnim si noi, si poate ca vom trece pe langa ele indiferenti. Insa acum vin sa le cunoastem mai bine prin povestile lor sensibile. Ne incredinteaza viata lor descoperindu-ne inima lor si modul in care si-au lasat amprentele in familie, in grupul celor apropiati lor, in societate.
Acestea au devenit, dupa cum spunea Sfantul Paisie Aghioritul, dospeala pe care in fiecare perioada grea Preabunul Dumnezeu o foloseste pentru a ajuta generatiile viitoare si pentru ca aceasta lume sa nu piara.

Tinerețea este mereu așa: grăbită! 
Își prinde floarea în geana Primăverii fără să-i pese de crivăț sau de nămeți. 

O mică rază de speranță a ieșit dintre nori și a venit să se cuibărească în sufletul ei. A răspândit ceața. A încălzit-o.
Acum pașii o conduceau în fiecare duminică la biserică.

Hristos căuta un loc de odihnă și a văzut-o pe Agnia jertfindu-se pentru toți. A intrat în inima ei și a umplut-o de bucurie. Asemenea bucurie, încât aceea simțea că i s-a dăruit Raiul întreg.
 (Mersine Vigopoulou)
Sper...
Să încetinim puțin ritmul în acest post și să ajungem mai puțin obosiți la sfârșitul zilei, să ne putem apleca mai mult asupra sufletelor noastre. 
 
Învăț...
Iar și iar, să nu mă mai las afectată de dezamăgiri. Aș putea începe prin a nu mă mai amăgi. Ușor de spus... 

În casă...
Fiind vremea atât de frumoasă, am făcut curățenie de drag. Ba chiar, am spălat și o parte din ferestrele de la parter.

Ascult...
Tot muzică veche. Muzica anilor 70-80.

Un film pe care îl recomand...



American Symphony - un film inspirat din viața artistului Jon Batiste, un film emoționant despre credință, suferință, bucurie, o poveste de dragoste, dragostea adevărată, în care cei doi rămân împreună până la sfârșit.

Unul din lucrurile preferate...
Treburile casnice. Imi place nespus să mă ocup de casă, să spăl rufe, vase, să fac curățenie. Regret că nu mai am puterea de altă dată și că nu petrec mai mult timp acasă. 

Un citat...
Iubirea este izvorul vieții. Aruncă o scânteie în inimă și nădejdea înlătură frica. Dă viselor aripi, și fețele posomorâte se luminează. 
(Mersine Vigopoulou)

O fotografie...

Banagil Cave, Algarve, Portugal
Source: Izzy Wasborn
Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
Santorini Island in Greece
Source: Shutterstock
Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Allophane
Source: Sacred Stones
Din iubita mea Românie...

Cazinoul Constanța
Sursa: travelvikings.com

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână minunată!

8 comentarii:

  1. Ce liniște si bine e aici! Mi-am odihnit nițel sufletul citind cu nesat citatele despre Sfintele femei.... Si eu imi doresc ca in acest post sa încetinesc ritmul dar fizic stiu ca va fi imposibil... ma rog macar sufletul sa nu se mai tulbure si mânie pentru atâtea nimicuri! Zile binecuvântate! 🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o carte atât de odihnitoare, într-adevăr. Am citit-o pe nerăsuflate. Am ales câteva citate care mi-au atins inima și le-am scris și aici, pentru voi. Dar, întreaga carte este plină de credință, nădăjde și dragoste. E scrisă într-un limbaj simplu și e foarte ușor de citit.
      Așa să ne ajute Dumnezeu, să ne căpătăm pacea sufletească și să n-o mai lăsăm să plece de la noi!
      Te îmbrățișez cu drag și îți doresc o săptămână binecuvântată! 🤗😘

      Ștergere
  2. Ce jurnal linistit! Sa iti ajute Dumnezeu in tot ce ti-ai propus.
    Iar cu dezamagirile, e bine sa nu mai ai asteptari nici de la ceialalti si nici de la tine. Cu „Doamne, faca-se voia Ta!” in inima poti educa mintea sa nu mai aiba asteptări... Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun sfat, Corina. Mulțumesc din suflet!
      Domnul să-ți ajute și ție în toate! 🤗😘

      Ștergere
  3. Domnul să-ți ajute în găsirea timpului pentru liniște, pentru sufletul tău și a celui drag ție!
    Bardoșii au fost minunați!
    Salata, i-a plăcut soțului meu!
    Bogdaproste pentru toate!
    Interesanta recomandarea pt film!
    Mi-ai stârnit curiozitatea pt carte.
    Mi-a plăcut că am petrecut, puțin, timp împreună, toți 4, la biserică. Este locul în care vom spori în pace și bucurie, în nădejde și iertare!
    Așa se ne ajute Domnul!
    Săptămână binecuvântată cu sănătate, spor și bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnul să ne ajute tuturor, draga mea! Și eu m-am bucurat mult de timpul petrecut împreună. Să ai o săptămână binecuvântată! 🤗😘

      Ștergere
  4. Saptamana binecuvantata, foarte frumoasa postare, Doamne ajuta si pentru saptamana aceasta!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Oana! Și eu te citesc mereu cu bucurie! Să ai o săptămână minunată! 🤗😘

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *