vineri, 1 martie 2024

Mărțișoare

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit! 

Inițial am zis că nu mă agit prea tare în acest an cu mărțișoarele. Copiii au crescut și nu mai merg la școală să ofere doamnelor profesoare ori colegelor. L-am întrebat pe Ștefan dacă vrea să îi pregătesc pentru colegele de facultate și de serviciu și mi-a zis că nu e nevoie, le va cumpăra el din oraș... asta până luni seară când mi-a zis că parcă totuși ar vrea flori croșetate. :))) Așa că, în săptămâna ce se încheie am tras tare să îi croșetez mărțișoare pentru fete.

Am ales modele simple, să meargă ușor și repede. 

Am avut ajutor de nădejde. Missy m-a supravegheat îndeaproape.




Pe spate le-am lipit o bucățică de fetru și le-am atașat ace de broșă. Apoi le-am prins pe cartoane imprimate și le-am pus și câte un șnur de mărțișor. La o parte dintre ele, am pus și câte o buburuză.





Mi-aș fi dorit să lucrez și câteva cusute, pe etamină. De multă vreme îmi doresc asta, dar nu am reușit. Poate anul viitor, cu mila Domnului, dac-oi mai trăi.
Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o primăvară minunată!

16 comentarii:

  1. Vai, ce superbe sunt!!! Cu adevarat deosebite, ALTCEVA! Ce gest frumos, draga Dana! Felicitari! Iti doresc o primavara frumoasa cu multa fericire, bucurii si clipe magice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Oana!
      O primăvară minunată și ție! 🤗

      Ștergere
  2. Sunt minunate, iubita mea soție! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristian... Mulțumesc frumos! 🤗
      Fără tine nu aș fi reușit. ❤️

      Ștergere
  3. Ce frumoase sunt! Chiar, anul asta am vazut mai putine, spre deloc, martisoare crosetate.
    M-ar tenta sa testez croseta cu asa ceva.
    O primavara plina de bucurii, draga Daniela! Felicitari pentru aceste mici frumuseti.❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Suzana! 😘
      Niko a croșetat un model de mărțișoare tare frumos. Cred că voi încerca și eu anul viitor.
      Dacă îți place să croșetezi, sunt atâtea tutoriale cu modele interesante. Eu îmi salvasem mai multe, dar pentru că m-am apucat pe ultima sută de metri, am lucrat doar trei modele, schimbând doar culorile.
      O primăvară frumoasă și ție! 🤗❤️

      Ștergere
  4. Ce frumoase sunt! Imi plac foarte mult! Sa ai o primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Mihaela! O primăvară minunată și ție! 🤗❤️

      Ștergere
  5. tare faine! bucurie la toată lumea 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Florin!
      O primăvară plină de bucurie și vouă! 🤗❤️

      Ștergere
  6. Nu am apucat, dar am avut in gând sa încerc și eu, deși nu știu a croșeta, dar îmi par atât de elegante și de gingașe broșele-flori croșetate purtate pe o haina intr-o culoare sobra, nu numai de mărțisor, ci in tot anul, pentru fete si pentru mine. Poate când nu voi mai avea bebeluși… ☺️
    Sper sa ajung si eu la vârsta ta, cu aceeași dispoziție de a face bucurii așa delicate.
    Sa ti se întoarcă aceeași bucurie, înmulțită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un timp pentru toate, Andreea dragă. La tine va fi cu adevărat mai frumos, cand vei lucra împreună cu fetele tale. Ca în povestea Louisei May Alcott (Little women).
      Să ai o primăvară plină de bucurie! Te îmbrățișez! 🤗❤️

      Ștergere
    2. Doamne-ajuta sa fie și la noi atmosfera calda ca in familia March, am recunoscut-o și prin pozele tale (trei generații tricotand cu spor, glumind, povestind si zambind), numai timp de război nu ne dorim!

      Ștergere
    3. Ai mare dreptate, Andreea! Maica Domnului să ne acopere și să ne ferească Dumnezeu de război!
      Sunt convinsă că tu reușești în familia ta ceea ce eu doar am visat. Vei culege roadele curând.

      Ștergere
  7. Sunt foarte prețioase! Te felicit din inimă, dragă Daniela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Maria! Să ai o primăvară minunată! 😘❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *