duminică, 10 martie 2024

Șosetele lunii aprilie - șosetele "Patte à patte"

Doamne ajută tuturor!
Pentru luna aprilie am ales un model de șosete tricotate cu care m-am necăjit destul de mult. Am făcut și am desfăcut de multe ori, pentru ca în final tot să nu îmi iasă așa cum îmi doream. Am acceptat că nu pot face perfect, le-am finalizat așa cum erau, le-am băgat câteva secunde sub jet de apă și le-am pus pe suporturi pentru a se usca frumos. 
Nu mică mi-a fost dezamăgirea când am văzut că au ieșit culorile. Nu mă așteptam la asta, mai ales că am cumpărat fire de calitate, speciale pentru șosete (Alize Superwash ARTISAN - Fir de Tricotat Şosete -75% lână superwash, 25% poliamidă - nr. 433, Ruginiu și nr. 1, Crem).
În fine, le-am tricotat simultan, cu andrele circulare fixe, nr. 3.5, începute de jos și cu călcâiul Fleegle heel, lucrat în sens opus față de șosetele ghiocel care erau începute de sus.






În concluzie, nu sunt perfecte, dar sunt lucrate cu multă dragoste.

15 comentarii:

  1. Patte à patte et pas à pas, ca în cântecelul cântat de fetița din filmul “ Le renard et l’ enfant” ( https://youtu.be/vr3HibTwm3g?si=pkZqyEyGDMr_TwmY ), asta îmi inspira ☺️.
    Sunt foarte drăguțe și cine le va purta se va simți alintat și iubit, cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Genial! Așa le voi numi: Șosetele "Patte à patte". 🥰
      Mulțumesc mult! ❤️

      Ștergere
  2. Acesta este linkul corect:
    https://youtu.be/GbkI4ANz9m8?si=kAZbIOZVQFBPwxGQ

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase în "imperfecțiunea" lor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Lili! Adevărul este că sunt dezamăgită de faptul că a ieșit culoarea atât de ușor. Aveam în plan să tricotez și alte șosete cu combinații de culori.

      Ștergere
  4. Buna, sunt foarte dragute sosetele! Insa e amuzant ca le-ai numit sosetele lunii aprilie cand suntem inca in martie... 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună seara și mulțumesc frumos! 🤗
      Adevărat. M-am grăbit puțin. 🙃
      Ideea inițială a fost să tricotez câte o pereche de șosete pe lună. Așa că, în ordinea în care le-am lucrat, le-am numit "Șosetele lunii ianuarie", februarie, etc.
      Nu am avut răbdare să pășim în luna respectivă și le-am postat cu numele lunii căreia îi aparțin.
      Nu știu dacă voi reuși să păstrez ritmul sau dimpotrivă mă voi lungi cu tricotatul într-o altă lună și voi posta retroactiv. Nici nu știu dacă mă voi opri după ce termin lunile anului... Oricum, nu mă văd lucrând exclusiv șosete.

      Ștergere
    2. Ah, multumesc, am inteles! 😀🤗

      Ștergere
    3. Cu drag! Să ai o zi minunată! 🤗😘

      Ștergere
  5. Ochii aia sunt de milioane. Faine sosetele. Vad ca este o cerere serioasa, sau toata lumea e curioasa ce modele mai inventezi?
    O saptamana usoara, draga Daniela! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Suzana! Nu pot lucra mâinile mele cât ar vrea inima mea să dăruiască. Te îmbrățișez cu drag și îți doresc și eu o săptămână minunată! 🤗😘

      Ștergere
  6. Imi plac atat de mult sosetele pe care lucrezi ca nu am cuvinte sa ma exprim! Sunt superbe! Astia cu vulpite m-au dat gata! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Mihaela! Mă bucur că-ți plac. Dacă mă ține Dumnezeu sănătoasă, vreau să mai fac. Aș vrea să experimentez și ceva cu model, unele scurte de vară. Să vedem.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *