sâmbătă, 2 martie 2024

Jurnalul unei femei simple (68)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!
Cu mila Domnului, am intrat și în primăvara acestui an. 


Pentru astăzi... 
Sâmbătă, 2 martie


Afară...
Vremea este superbă. Am avut zile cu temperaturi chiar ridicate, dar și câteva zile puțin mai reci, în care nu am văzut soarele, lucru absolut firesc pentru zilele de primăvară timpurie.
Mulțumim Domnului pentru toate!



Mă gândesc...
La zilele de mărțișor din copilăria mea, la bucuria și nerăbdarea cu care o așteptam pe mama să vină de la școală să văd ce mărțișoare a primit de la elevii ei. Îmi amintesc de pieptul ei încărcat de mărțișoare pentru că în prima zi și le prindea pe absolut toate, pentru ca nu cumva să supere vreun copil.

Sunt recunoscătoare...
Că am primit două zile libere luna aceasta, pe 1 și pe 8 martie. Apreciez și mă bucur pentru fiecare zi de odihnă primită în dar.

În bucătărie...
Am avut ciorbă cu carne și friptură cu sos și piure de urzici. Ca să fie treaba treabă, am adăugat și un ou ochi (mâncarea mea preferată).


Am făcut și chec.


Sunt îmbrăcată...
În pantaloni de trening și o bluză roșie, iar în piept mi-am prins un mărțișor. Am pus un fir de mărțișor și la stâlpul casei, obicei din satul meu natal.

Meșteresc...
Am lucrat câteva mărțișoare (de fapt, s-au adunat ceva... vreo 60 :))). Am mai lucrat și astăzi o parte, pentru că am mai oferit din cele lucrate deja și am vrut să completez numărul lor.

Citesc...
Viața mea în Hristos - Sfântul Ioan de Kronstadt

Sper...
Să reușesc, cu ajutorul Domnului, să mă organizez mai bine în săptămâna ce urmează, astfel încât să mă culc puțin mai devreme.
 
Învăț...
Nimic nou...

În casă...
Astăzi a făcut curățenie numai soțul meu. A tras dragul de el singur pentru că pe mine m-a protejat să pot lucra mărțișoarele, iar Ștefan încă e cu piciorul sus, pe perne. S-a ales cu o entorsă miercuri seară, când a jucat fotbal.

Ascult...


Un film pe care îl recomand...
În săptămâna ce a trecut nu am văzut niciun film, dar Georgia mi-a recomandat comedia romantică Mamma Mia! Here We Go Again. Poate reușim să ne uităm în zilele următoare.
 
Unul din lucrurile preferate...
Mărțișoarele. Îmi plac nespus mărțișoarele și port mărțișor în fiecare an, de când mă știu.

Un citat...
(astăzi, mai multe)

Pentru pocăinţa adevărata este nevoie nu de zile, nici de ani, ci numai de o clipă.
(Sfantul Ambrozie)

Învierea sufletului se săvârşeşte cu voia lui Dumnezeu şi cu puterea lui Dumnezeu, dar din partea omului se cere bunăvoinţa lui în săvârşirea pocăinţei faţă de Dumnezeu. Termenul pocăinţei, care se cere din partea celui ce a greşit, este ştiut numai de Dumnezeu. Păcătosul care se căieşte, fiind parcă uitat de Dumnezeu, aşa cum i se pare lui, din grija minunată a lui Dumnezeu va dobândi folos sufletesc şi va ajunge la izbandă.
(Sfantul Nicon)

Dumnezeu va judeca cu privire la pocăinţă nu după măsura ostenelilor, ci după măsura smereniei, în ziua aceea Dumnezeu ne va judeca nu în funcţie de psalmii citiţi, nu pentru că am lăsat rugăciunea (şi ne-am făcut pravila când şi când), ci pentru că nu ne-am pocăit!

Mare bucurie au îngerii în ceruri pentru un păcătos, care se căieşte. Să ne rugăm, aşadar: „Doamne, miluieşte-mă. Doamne, dă-mi smerenie şi blândeţe”. Sau aşa: „Cu judecăţile pe care le ştii, Doamne, mântuieşte-mă!”. Şi Domnul, după mila Sa, ne va milui şi ne va mântui pe toţi cu harul Său.

(Sfântul Iosif de la Optina)

O fotografie...

Mike Wells | Sahuarita
Arizona Highways Magazine
Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
Mâine vom merge în vizită la părinții lui Cristian. Și da, mi-e dor de ei și de ideea de a fi în vizită. Îmi place nespus să primesc, dar e plăcut să fi și invitat din când în când.

Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Rodocrozit
Source: Sacred Stones
Din iubita mea Românie...
Munții Făgăraș Valea Sâmbetei



Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o primăvară binecuvântată, cu folos, alături de Domnul Hristos!
Pace, har și binecuvântare în casă la fiecare!

6 comentarii:

  1. Pe 1 am avut și eu o zi liberă și m-am simțit foarte vinovată (deși voi recupera). Nu știu de ce m-am simțit așa, însă am incercat să valorific timpul, să fac ordine, să gătesc, să merg la cumpărături, să îmi vizitez o prietenă, să îmi aștept familia cu ceva bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai petrecut o zi minunată. Nu cred că trebuie să te simți vinovată, mai ales că vei și recupera această zi. Știu că unii colegi mai bombăne, dar celor mai mulți li se pare firesc ca femeia să fie puțin răsfățată, la începutul primăverii.
      Să ai o primăvară plină de bucurie! 😘❤️

      Ștergere
  2. Multumesc pentru minunile vizuale si pentru gandurile frumoase.
    Imi doresc sa vad asa o priveliste pe viu. Este cu adevarat divina!
    O saptamana plina de frumos, draga Daniela! !❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr este o priveliște minunată. O săptămână binecuvântată și ție, dragă Suzana! Pace și bucurie! 😘❤️

      Ștergere
  3. Si noi avem liber pe data de 8 martie. Abia astept.
    Iti doresc o saptamana plina de bucurie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O săptămână minunată și ție, dragă Ioana! Și o zi de 8 martie așa cum ți-o dorești. 😘

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *