luni, 2 octombrie 2023

{ Blog 365...day 275 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Durerea, neliniștea, frica... nu pot fi înțelese de cel de lângă tine. Oricât de mult și-ar dori. Oricât de mult ar încerca. Durerea o simte doar cel rănit. 

Uneori, te simți copleșit. Alteori ai chiar momente de panică. Nu-i nicio rușine. Sunt doar gânduri. Gânduri care-ți provoacă panică, neliniște. E suficient să știi că nu ești singur, că cineva se roagă pentru tine.

Încearcă să te rogi și tu cum poți. Dacă nu poți, fă-ți măcar cruce și aruncă-te din nou în luptă. Dar, nu acum. Acum trebuie să te odihnești. Mâine dimineață. Dumnezeu va avea grijă. Trebuie doar să te odihnești. Să se lumineze de ziuă și vom vedea.

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Serandite & Analcime
Sursa: Sacred Stones

Cuvântul zilei... 

Părinte, oricum aș da-o, orice mi-ai zice, dimineața nu mă pot ruga!

- Părinte, zice un flăcău simpatic, oricum aș da-o, orice mi-ai zice, dimineața nu mă pot ruga.
- Te cred și te-nțeleg. M-am luptat și eu cu trebușoara asta multă vreme. Uite, îți dau un sfat pe care l-am auzit la Denzel Washington. Îl știi pe actor? Să vezi Fences sau Training Day. Joacă fenomenal! Ei bine, Denzel spune ceva de genul: "Înainte de culcare, să-ți pui telefonul sub pat, pentru ca atunci când te trezești dimineața, să fii nevoit să te așezi în genunchi pentru a-l căuta. Și dacă tot te afli în genunchi, murmură acolo în sinea ta: „Bună dimineața, Doamne! Fii cu mine până la apusul soarelui și în toată vremea vieții mele.” Sau orice vrei tu. Un „Tatăl nostru” îți ia 16 secunde. Pe ceas! E prea mult? Nu știu dacă o să funcționeze șiretlicul, dar măcar poți încerca. Dă-i Domnului primul gând bun la răsăritul soarelui, așa, cu ochii grei și mintea încețoșată, și vei simți, încet-încet, că El ți-e cel mai bun prieten. Acum, între noi fie vorba: Nu merită 16 secunde din dimineața ta Cel care n-a închis un ochi toată noaptea, pentru ca inima ta să bată în zori mai frumos decât cântecul mierlei?

(Părintele Ioan Bădiliță)


Sursa: Pinterest.com

Noapte cu pace tuturor!

4 comentarii:

  1. cum ai putea îmbina cuvintele pe care le-ai scris cu imaginea aia: ”Doamne, Ție îți mulțumesc pentru înghețata cu ciocolată pe care mi-ai dăruit-o toată vara!”
    sus să avem inimile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai dreptate. Îmi place înghețata de vanilie. Ciocolata o savurez aparte. :)))

      Lăsând gluma la o parte, așa este. Știu ce spui. Sunt atâția oameni care suferă cu adevărat chiar în aceste momente... Sunt oameni care au dureri de neimaginat. Și oameni care nu știu gustul înghețatei și al ciocolatei. Și care ar da orice pentru o gură de apă și o bucată de pâine. Sau pentru un acoperiș deasupra capului și o pernă pe care să-și așeze capul.
      Știu toate acestea. De aceea, alung pe cât pot întristarea și spun cât de des pot: Slavă Domnului pentru toate!
      Întristarea o poți alunga. Cu durerea e mai greu. Durerea vine și lovește, fără să o poți opri. Chiar dacă pentru unul pare mică, pe altul îl doboară.
      Dar, ne ridicăm, ne facem cruce și ne aruncăm din nou în luptă.

      Ștergere
  2. Ce frumos cuvant al zilei. Cat de simplu si ce profund este. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact așa cum spui: Simplu și profund. Să luăm aminte.
      Te îmbrățișez!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *