luni, 9 octombrie 2023

Bucuriile mici și mari ale lunii septembrie

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Sursa: Pinterest.com

Am avut o lună frumoasă, cu mila Domnului.

  • Ștefan a început lucrul la noul job (internship) și îi place foarte mult. Văd că reușește să meargă în paralel cu facultatea.
  • Am fost împreună cu Maria la Timișoara, unde a dat examenul de admitere la facultate și ne-a ajutat Dumnezeu și i-am închiriat o grasonieră într-o zonă liniștită, destul de aproape de universitate.
  • Maria a reușit să intre la facultate inițial la locurile cu taxă, prima sub linie, apoi prin mila Domnului un copil a renunțat și ea a trecut astfel la buget și ne-au returnat banii pentru școlarizare.
  • Maria a parcurs aproape toate orele la școala de șoferi (pe ultimele le va face în vacanța de Crăciun).
  • Ștefan a fost în vacanță împreună cu Georgia și noi ne-am mutat pentru două săptămâni, înapoi în casă, petrecând astfel mai mult timp cu Maria.
  • Am fost la cules de vie, la țară, cu toții.
  • Am ajuns la cimitir la tata și la bunicii și străbunicii mei.
  • Într-o duminică am fost la Sfânta Liturghie la bisericuța din satul meu.
  • După mai multe tratative și negocieri am adus-o pe mama la noi și ne-am bucurat de mese luate împreună și seri în familie.
  • Am început investigațiile medicale amânate destul de multă vreme.
  • Am croșetat și tricotat cu drag și spor. :)))


Slavă lui Dumnezeu pentru toate!

Voi ce bucurii ați avut în luna septembrie?

8 comentarii:

  1. Multe evenimente importante la voi in septembrie. Felicitări pentru toate reușitele voastre. Mult succes la job, facultate si la scoala de șoferi. Să înteleg că în decembrie va fi și examenul auto?
    Ce dulce este pisicuțul ce-ti supraveghează lucrul. Spor la crosetat si tricotat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a fost o lună destul de plină, cu ajutorul Domnului. Mulțumim frumos! Mult succes și vouă în toate!
      Sincer, nu știu exact când va fi examenul. Știu că după terminarea școlii, care nu trebuie să se întindă pe mai mult de șase luni, se depune dosarul pentru examen și apoi aștepți să te programeze.
      Pisicuța e Missy, pe care am luat-o de mititică, acum trei ani, după ce a murit Miaunica, cea care ne-a înveselit viețile vreme de șapte ani și apoi Luna, care a fost lovită de o mașină la numai câteva luni.
      Să ai o zi binecuvântată! 🤗😘

      Ștergere
  2. Daniela, ai avut o luna plina de evenimente si bucurii. Spor la job lui Stefan, felicitari si bafta la facultate Mariei. Ce bucurie ca ai reusit sa o convingi pe mama Elena sa vina si anul acesta la tine. Dumnezeu sa ii daruiasca sanatate cu zile indelungate.
    Spor la tricotat si crosetat.
    Iti doresc un octombrie cel putin la fel de plin de evenimente frumoase ca si septembrie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet, Ioana! Domnul să vă ajute și vouă tuturor!
      Daa, tu o cunoști pe mama. Am trecut prin toate fazele până am reușit să o convingem (de la "mai bine m-ați duce la un azil" până la "nu vreau să mai plec din casa mea să nu mor la voi"). Grea e bătrânețea...

      Fularul l-am dus la bun sfârșit în seara aceasta. Am învățat-o pe Maria și cum se încheie lucrul tricotat. Nădăjduiesc să termin în serile următoare și cu unirea pătrățelelor și bordura păturii, să i-o dau la Timișoara.

      Un octombrie binecuvântat și vouă! 🤗😘

      Ștergere
    2. La fel ca mamica ta, spun si parintii mei, ca stau la ei acasa. E tare, tare greu la batranete. Acum inteleg de ce intotdeauna batranii voiau ca unul dintre copii sa ramana acasa.
      Abia astept sa vad fularul, dar si paturica.

      Ștergere
    3. Ai dreptate, Ioana. Nu m-am gândit niciodată la asta. Dar, are sens.

      Revin cu postări cu lucrările finalizate.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Tinerețea, dragă Andreea!... Mă rog Maicii Domnului să o ocrotească!

      Te îmbrățișez cu drag! 🤗😘

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *