luni, 16 octombrie 2023

Fular în culorile toamnei

Tema aleasă pentru darurile de Crăciun ale anului trecut a fost legată de handmade. Astfel că, ne-am oferit unul altuia ceva lucrat de noi sau care să aibă legătură cu zona handmade (ceva tricotat/croșetat, cusut pe etamină, goblen cu cristale sau materiale pentru lucru: fire, set de pictură, etc).

Astfel că, Maria a primit de la soțul meu fire și andrele pentru a-și tricota ceva și a ales să lucreze un fular. Poza de mai jos este chiar din prima seară, în care a început lucrul la el, una din serile noastre de lucru în familie. În poză sunt trei generații: fiica, mama și mamaia.


Modelul cu care a lucrat este simplu: un ochi pe față și un ochi pe dos, iar andrelele sunt suficient de groase pentru a ieși lucrul aerisit și pufos.
Firul este Alize Burcum Batik. Au intrat trei bobine.


Ea a lucrat cam jumătate, apoi l-am preluat eu să o ajut să-l termine mai repede.


Cam așa arată finalizat. Îmi place mult degradeul acesta. Am lucrat mai demult o pereche de șosete în aceleași nuanțe.


Mama s-a oferit să îi lucreze o căciulă asortată, așa că am mai cumpărat încă un bobin.


Sunt tentată să merg la mercerie să mai cumpăr unul să îi fac și o pereche de mănuși. :)

Și la purtător:


O zi frumoasă tuturor!

12 comentarii:

  1. fain! și ciorapi de lână!! buni de stat în casă
    să le poarte sănătoasă și voioasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buni de stat în casă... buni și în bocanci pe munte!
      Mulțumim frumos!
      Noapte cu pace!

      Ștergere
  2. Felicitări,v-a ieșit foarte bine fularul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos firul!
    O să fie un set tare drăguț!
    Spor și bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Lili! Mama deja a terminat fesul. Mă așteaptă să-l închei. Știi, că eu sunt cu "bibilitul".
      Ce zici, ne vedem sâmbătă să lucrăm mănușile? Așa, între borcanele de murături și zacuscă. :)))

      Ștergere
  4. Va fi un set foarte frumos. Ce amintiri placute alaturi de mama si fiica ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim mult, Ioana! Am cumpărat și pentru mănuși. Să văd când le strecor în program, astfel încât să le poarte totuși anul acesta. :)
      Așa este, sunt amintiri prețioase.
      Să ai o după amiază plăcută!

      Ștergere
  5. Chiar a iesit foarte frumos fularul....culorile sunt potrivite pentru toamna-iarna. Sa le poarte cu drag! Ar merge si o pereche de manusi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Mihaela!
      Sper să fac și mănușile. Materialul l-am cumpărat, dar inca nu am găsit timp pentru a le lucra.
      Noapte cu pace și o săptămână binecuvântată!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *