luni, 23 octombrie 2023

{ Blog 365...day 296 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Rhodochrosite - South Africa
Photo by peanuts_minerals
Sursa: Imagine Gems
Cuvântul zilei...
Domnul a venit să-i mântuiască pe păcătoși. Cu dragoste a îmbrățișat pe fiecare păcătos și a căutat să-l călăuzească spre mântuire.
(Sfântul Luca al Crimeei)

Noapte cu pace tuturor!

6 comentarii:

  1. Doamne, Ție îți mulțumim pentru mare ta milostivire🙏

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, draga mea. Am fi cu toţii mult mai fericiţi dacă i-am mulţumi lui Dumnezeu mai des!

      Ștergere
  2. înghețată de frăguțe cu caramel.... yummi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar am pofticioși pe aici. 🙃
      Să aveți o seară binecuvântată! 🤗

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *