duminică, 15 octombrie 2023

Pătura granny square - final

Doamne ajută tuturor!

Despre începutul păturii granny square am scris anul trecut. Era începută deja de câteva luni, așa că m-am întins cu ea destul de multă vreme, dar mă bucur că în sfârșit am terminat-o, cu ajutorul Domnului.

Firește că nu am lucrat constant doar la ea. În stilul meu împrăștiat am făcut mai multe lucruri aproape în același timp. Așadar, nu pot spune cam cât timp ar dura croșetarea unei astfel de păturici.

Nu știu exact nici cât material mi-a intrat. Am folosit firul Stylecraft, (combinând în proporții diferite cele șase culori alese) și croșeta nr. 4.


Am lucrat 72 de pătrățele, dar ar fi trebuit să fac 88 să acopere întreaga suprafață a patului. Material mai am, așa că poate o lungesc cândva. :)))


Acum m-am grăbit să o închei să i-o dau Mariei la Timișoara.



Oricum, e suficient de mare pentru a se înfășura în ea când se uită la un film sau când învață în zilele mai reci.


Mă bucur mult că îi place și mulțumesc Domnului că m-a ajutat să o duc la bun sfârșit. La un moment dat mă temeam că nu o voi termina niciodată.
După ce mai finalizez din lucrările începute, poate că mă voi încumeta să mai croșetez o pătură Granny square. Mi-a plăcut mult să lucrez modelul acesta.

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc spor în toate cele bune și de folos sufletului vostru!

10 comentarii:

  1. Felicitări mânuțelor harnice, Daniela!
    A ieșit deosebita așa precum este și fetița ta, Maria!
    Sa o folosească cu sănătate!
    Iar ție, draga mămică, mult spor și la alte proiecte de lucru...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, dragă Andreea! Multă sănătate și vouă și Domnul să vă ajute în toate! 😘

      Ștergere
  2. Arata superb! Felicitari, draga Daniela!
    Si sa-i fie cu folos Mariei!
    Noapte cu vise placute! !❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă Suzana! Să ai o săptămână minunată! 😘

      Ștergere
  3. Minunată. Ce poate fi mai frumos decât un așa cadou făcut cu drag de mama. Se vede pe fata ei cât de mult îi place. Felicitări, iar Maria să o lolosească cu drag și voie bună. O să-i aline dorul de tine când va fi departe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Adevărul este că de când a început să croșeteze și ea, altfel privește rezultatul muncii mele sau al mamaiei ei.
      Nădăjduiesc și eu ca înconjurând-o cu lucruri făcute cu dragoste să-și ostoiască dorul și să ne păstreze aproape de sufletul ei.
      Te îmbrățișez cu drag și îți doresc o săptămână blândă! 😘

      Ștergere
  4. O adevărată minunăție, Daniela. Sincere felicitări pentru frumusețile pe care le aduci celor din jurul tău! E absolut superbă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ancuța! Te îmbrățișez cu drag și dor! 🤗❤️

      Ștergere
  5. Câte peticele colorate, tot atâtea emoții și gânduri adunate!
    Și cum este să te învelești cu iubirea și purtarea de grijă a mamei?!
    Domnul să te țină sănătoasă ca să-ți mai poți arăta iubirea în atâtea culori minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Lili! Mare dreptate ai... Multe gânduri, emoții și rugăciuni împletite. Cred că din acest motiv nu pot să îmi vând lucrările și prefer să le dăruiesc. Încă nu am primit feedback de la distanță, dar am zărit păturica de vreo două ori în cadru, când am vorbit pe video.
      Domnul să-ți dăruiască și ție multă sănătate și putere de muncă!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *