sâmbătă, 28 octombrie 2023

Jurnalul unei femei simple (50)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 28 octombrie. Cu mila Domnului, facem o mică drumeție, în Bușteni. 


Afară...
E o zi de toamnă absolut superbă, însorită și caldă.


Mă gândesc...
La anii din urmă, când mergeam în drumeții împreună cu copiii.
Dar, e foarte plăcut și acum, în compania prietenilor. E o altă etapă a vieții.

Sunt recunoscătoare...
Pentru această zi binecuvântată. Mi-a mers la inimă.

În bucătărie...
Vă găti mama pulpe de pui la cuptor cu garnitură de păstăi de fasole.

Sunt îmbrăcată...
De munte. Pantaloni, geacă și sunt încălțată în bocanci.

Meșteresc...
Croșetez la rochița Missoni...
Firește că am luat-o cu mine în mașină.


Citesc...
Am terminat cartea lunii octombrie, Iubind-o pe ea, scrisă de Alexandru Chermeleu.

Sper...
Să mai ieșim la astfel de plimbări.
 
Învăț...
Am pus ochii pe un model nou de mănuși tricotate cu două andrele. Încă nu mă apuc de ele până nu termin rochița, dar studiez metoda cu care sunt lucrate. E ceva ce chiar nu am mai văzut.

În casă...
Am făcut o curățenie rapidă, de ochii soacrei, ieri după amiază. Vinerea am programul mai scurt și sunt recunoscătoare pentru asta.

Ascult...
Radio, în mașină. Acum e Julio Iglesias.

Un film pe care îl recomand...
...

Unul din lucrurile preferate...
Drumețiile.

Un citat...
„Nu vă încredeți în gândurile voastre, nici când vă spun că sunteți răi, nici când vă spun că sunteți sfinți.” 
(Sf. Paisie Aghioritul)

O fotografie...

Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
Chiar aici...


Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Rutile & Hematite in Quartz
Source: Mineral Masterpiece

Din iubita mea Românie...

Cascada Urlătoarea - Bușteni 
Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână minunată!

10 comentarii:

  1. Aștept, cu drag, următoarea plimbare împreună!
    Ne-a binecuvântat Dumnezeu cu o zi minunată de octombrie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a fost chiar o zi minunată.
      Tu aștepți cu drag o nouă drumeție. Dar, domnul tău soț ce spune? Mai vrea un "traseu de începători"? 🤭

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! O săptămână minunată și ție! 🤗

      Ștergere
  3. Multumesc pentru drumetie. Chiar asa, de la departare, mi-a placut mult. La fel ca lucrul la rochita, dar si imaginea de sus, cu vasul cu flori. Imbracamintea este facuta de tine?
    Noapte cu pace, draga Daniela si o duminica minunata!
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă Suzana, mulțumesc mult pentru împărtășirea bucuriei mele! Sunteți parte din viața mea și vă port în suflet pe unde mă poartă și pe mine pașii.
      Da, e un borcan cu o hăinuță croșetată, lucrată de mine. Nu e cine știe ce, dar fotografia îl pune în valoare.
      Să ai o săptămână binecuvântată! 🤗❤️

      Ștergere
  4. So glad you were able to get out and enjoy nice weather with a beautiful hike! Looks like a gorgeous trail. And wow, look at the progress you've made on that dress. Hope your new week is off to a wonderful start!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It really is a wonderful trail. I'm so glad we made it. It was really good for me.
      Yeah, the dress work went pretty well. I can't wait to finish it.
      A blessed week to you too!

      Ștergere
  5. Aaaa, ce frumos!! Ce dor imi este de munte!! Ma bucur ca sunteți acolo si inspirați aer curat, faceți miscare, admirați natura!! Cascada este superba, poate ajungeți si la Cascada Valea Spumoasa, e tot in zona! Zile frumoase!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Oana! A fost doar o ieșire de o zi, așa că ne-am limitat doar la Cascada Urlătoarea. Poate data viitoare vom merge mai multe zile și ne vom plimba mai mult.
      Să ai o săptămână minunată!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *