miercuri, 4 octombrie 2023

{ Blog 365...day 277 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

"Happy Feet". Malachite wrapped in Azurite from Anhui, China. 
The specimen was cut and polished, but the shape is natural.
credit: CALChux
Sursa: Rock Seeker
Cuvântul zilei...
„Eu, cât despre mine, mă tem de moarte, ci Hristos este îndrăzneala mea. În mine mă tem, în Acela mă bizuiesc; în mine fug, iar în Acela stau; în mine mă rușinez, în Acela cutez. El este mărgăritarul, eu tina; El Comoara, eu țărâna; El Viața, eu moartea.” 
(Sfântul Efrem Sirul, Cuvinte și învățături)

Noapte cu pace tuturor!

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. That's right. I think it's wonderful too. Have a blessed day!

      Ștergere
  2. Frumoasa melodia, simpatice talpile verzi in talpici albastre, cat despre citat, cine sunt eu sa comentez gandurile unui parinte...
    Seara cu pace, draga Daniela! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că-ți plac, dragă Suzana. Să ai o zi minunată! ❤️😘

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *