luni, 23 octombrie 2023

Jurnalul unei femei simple (49)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi...
Luni, 23 octombrie 2023 
Iată că iar am ajuns cu postarea de weekend în prima zi de lucru. Nu-mi place asta, dar chiar nu am avut răgaz sâmbătă și duminică. Singurele ore cu adevărat de odihnă au fost cele de duminică dimineață, din timpul Sfintei Liturghii.
În rest, wekendul chiar a zburat. Am fost foarte productivi, dar regret că nu am reușit să rezervăm ziua de duminică doar pentru odihnă, așa cum este natural și firesc, cum a lăsat Dumnezeu.

Afară...
E o vreme deosebit de plăcută, de toamnă, o adevărată plăcere să te plimbi pe o astfel de vreme, chiar și în drum spre serviciu.

Mă gândesc...
Că deja suntem în ultima săptămână din octombrie, și cum haloweenul nu-l sărbătorim, ne îndreptăm cu pași repezi de postul Crăciunului. Și eu tot nepregătită sunt, tot fără îmbrăcăminte... 

Cămara Ta, Mântuitorul meu,
O văd împodobită
Şi îmbrăcăminte nu am
Ca să intru într-însa.
Luminează-mi haina sufletului meu,
Dătătorule de Lumină
Şi mă mântuieşte!


Sunt recunoscătoare...
Că am reușit să facem atâtea în aceste zile. Slavă bunului Dumnezeu!

În bucătărie...
Pe ultima sută de metri, facem conserve. Am început de vineri (am fost în telemuncă și am terminat la prânz) cu sucul de roșii, sâmbătă am făcut castraveți cu oțet și murături asortate, iar ieri după amiază am pregătit gogoșarii, pe care i-am lăsat să se odihnească până diseară (rețeta leneșului), când îi vom pune în borcane.

Sunt îmbrăcată...
Fustă dreaptă, vișinie, cămașă și sacou. Sunt la serviciu. E prima zi în care mi-am pus și dres. E totuși toamnă. 

Meșteresc...
La rochița Missoni. Mă apropii de jumătate. Poza e făcută săptămâna trecută. 


Citesc...
Iubind-o pe ea, de Alexandru Chermeleu. Am citit destul de puțin, deși îmi place mult.

Sper...
Să treacă cu bine intervenția chirurgicală a lui Ștefan de vineri. Sfântul Dimitrie cel Nou, Sfântul Ștefan și Maica Domnului să-l ocrotească și pentru a le lor rugăciuni să își revină repede.
Nu e ceva grav, dar fiind prima anestezie pentru el, am ceva emoții.
 
Învăț...
Vreau să învăț în zilele următoare să fac un tutorial pentru rochița de mai sus. M-au rugat deja două prietene, așa că e musai să trec la treabă. Nu am făcut niciodată asta și nici nu mă gândeam să o fac vreodată, dar poate că e timpul. Mult m-am folosit și eu de tutoriale. Și încă o fac. 

În casă...
Pentru că în weekend am stat la casă, împreună cu mama (copiii au fost plecați), am reușit să scoatem casa la lumină, inclusiv băile, ba chiar am curățat și curtea din spate și am făcut ordine și în magazie, unde am depozitat conservele.

Ascult...
Nicu Alifantis, pe versurile lui Nichita Stănescu


Un film pe care îl recomand...
Îmi pare rău, dar nu am văzut niciun film în ultima vreme.

Unul din lucrurile preferate...
Să facem conserve toamna, împreună. De ne-am îngriji așa și pentru cele veșnice...

Un citat...
Prefă-te în hambar al virtuților, iar cheie să-ți fie glasul părintelui tău duhovnic!
(Sfântul Ierarh Vasile cel Mare, Arhiepiscopul Cezareei Capadociei)

O fotografie...

Sursa

Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
Tot tânjesc după o zi la munte. 

Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Opal
From the Opal Butte Mine, Oregon USA
Photo from Inna Gem
Sursa: Imagine Gems
Din iubita mea Românie...

Durau Ceahlau Mountains Romania
Sursa: Pinterest.com

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc o săptămână minunată!

10 comentarii:

  1. Enjoyed reading your post. Sounds like you've been busy. Oh, look at all that progress on the dress! Can't wait to see the finished product, you are so talented. Think something is getting lost in translation for me over here, it reads as if you are canning doughnuts? Hope you have a wonderful week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A kind of bell pepper, but rounder. I don't know English so well, sorry!

      Ștergere
    2. Or pickels of red fibber peppers.

      Ștergere
  2. A merge pe Ceahlau este o mare dorinta a mea, inca nerealizata... Nu stiu ce inseamna rochita aia, insa imi plac culorile si sigur va arata minunat.
    Spor la realizat tutorialul. Filmulet sau explicatii?
    Multumesc pentru muzica deosebita!
    Noapte cu pace si o saptamana cu spor, draga Daniela!
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am mers pe Ceahlău, dar atât de demult, de parcă a fost într-o altă viață.
      Modelul de inspirație pentru rochiță, îl poți vedea în jurnalul de săptămâna trecută.
      La un tutorial video mă gândeam, dar dacă n-oi fi în stare, măcar o schemă să realizez.
      Mă bucur mult că ți-a plăcut muzica aleasă de mine.
      O săptămână minunată îți doresc! ❤️😘

      Ștergere
  3. Doamne ajuta că Ștefan sa treacă cu bine de operatie🙏
    Chiar ati muncit cu spor și cu mult drag. Sa va bucurați de rosul muncii cu sanatate!
    Îmi place rochiță foarte mult!
    Spor sa o finalizezi cat mai repede!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută, Andreea! Domnul să ne ajute tuturor! Cu mila Domnului, am terminat aseară cu conservele, dar mă dureau mâinile de nu puteam să țin nici croșeta. :)))
      Mulțumesc frumos! Spor în toate cele bune și ție! ❤️😘

      Ștergere
  4. Doamne ajuta lui Stefan la operatie. Dumnezeu si Maica Domnului, impreuna cu sfintii doctori fara de argint sa fie langa el si sa il ajute sa treaca usor peste interventie.
    Ai avut spor la conservarit, nu gluma. Felicitari!
    Superba este rochita. Abia astept tutorialul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amin, dragă Ioana! Cât despre conservărit, am făcut și eu o mărgică precum găina din poveste și mă dau mare pe aici. Știu că tu pregătești mult mai multe și mai bune.
      De dragul tău, în special, voi încerca să fac acel tutorial.
      Să ai o săptămână binecuvântată! ❤️😘

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *