sâmbătă, 5 august 2023

{ Blog 365...day 217 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Copilul Iisus, în straie românești...
Icoană pictată de Maicile de la Mănăstirea Izvorul Mureșului...
Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Fairfieldite
Sursa: Sacred Stones
Cuvântul zilei...

"Astăzi ţi-am privit icoana
Și din inimă am plâns
Cine știe ce nădufuri
Ce amar în ea s-au strâns.

Fiindcă biata-mi inimioară
Nu se-nmoaie-așa ușor
Dar când jalea o cuprinde
Plânge, plânge-ncetișor.

Astăzi ţi-am privit icoana
Și am plâns ca un copil
Căci mâhnirea și necazul
Mă făceau să fiu umil.

N-am mai fost smerit ca astăzi
Nu-mi mai amintesc de când
Dar în fața ta, Măicuță,
Am îngenuncheat plângând.

Azi aveam un of în suflet
Și privind icoana ta
M-am eliberat deodată
De tristețea mea cea grea.

Mă priveai cu multă milă
Și atunci am priceput
Că-n necazuri lângă mine
Tu ai fost de la-început.

Nu doream să-ți cer favoruri
Eu vroiam un suflet bun
Să asculte cu răbdare
Când mâhnirea eu mi-o spun.

Și-am găsit în tine, Maică,
Cel mai bun ascultător
Tu priveai cu drag spre mine
Eu plângeam încetișor.

Nicidecum nu îți cerusem
Să mă scapi de crucea mea
Ci doream să-mi dai putere
Ca să nu-mi mai pară grea.

Însă tu mi-ai dat putere
Dar și crucea mi-ai luat
Grabnic veselindu-mi, Maică,
Sufletul cel întristat.

Și-am văzut că niciodată
Nu se roagă un creștin
Cu evlavie la tine
Să nu-l miluiești puțin!"
(Preot Sorin Croitoru)

Sursa: Pinterest.com
Noapte cu pace tuturor! Să ne întâlnim cu bucurie la Sfânta Liturghie!

2 comentarii:

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *