sâmbătă, 5 august 2023

Jurnalul unei femei simple (40)

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru astăzi...
Sâmbătă, 5 august 2023 

Afară...
E cald, dar bate vântul. E mai bine așa față de ultimele două zile în care nu se simțea nicio adiere de vânt. Doar aer cald, foarte cald. Eu nu pot să mă vait, dar sunt atâția oameni care lucrează în aer liber, unii chiar sub razele soarelui, fără posibilitatea de a-și face un pic de umbră.

Mă gândesc...
La concediu. :))) Da, știu, de abia m-am angajat și vreau concediu. Pare incredibil, dar este posibil. După ce ieșim din acest post, vom merge și noi pentru câteva zile la mare. Nu cred că este nevoie să vă mai spun cât de nerăbdătoare sunt. 

Sunt recunoscătoare...
Că s-au aranjat tare frumos lucrurile cu serviciul. Acum mai rămâne să mă adaptez și să am putere și voință de a munci. De două zile am început la noul job, unde lucrez cu normă întreagă, opt ore pe zi, dar ultimele două ore de vineri sunt împărțite de luni până joi câte o jumătate de oră în fiecare zi, iar vinerea termin la ora 14:00. Ceea ce înseamnă că weekendul este mai lung cu două ore. :)))
Cu mila Domnului am reușit să rămân și la vechiul serviciu cu un sfert de normă (2 ore/zi), dar în regim de telemuncă, deci fără să fie nevoie să merg fizic la laborator.
Nădăjduiesc să le fac cât mai bine pe amândouă. 

În bucătărie...
Din nou miros de vinete coapte. E sezonul lor.

Sunt îmbrăcată...
Într-o rochiță verde deschis cu imprimeu floral. Îmi plac florile, inclusiv pe rochițe.

Meșteresc...
Tot la cele două păturici, în paralel. Double Trouble săptămâna 24 din 29, iar la cea cu model granny square am făcut 49 de pătrate din 72. Mă bucur să văd teancul de pătrățele crescând. Încă nu știu cum să le blochez. Va trebui să improvizez ceva pentru că nu am un sistem de blocare. Și nici nu am văzut ceva la magazinele online din România, ci doar în străinătate și nu merită să plătesc transportul pentru atâta lucru. În plus, nu prea am încredere în site-urile pe unde am găsit.
 

Citesc...
În ultima vreme nu am reușit să citesc mare lucru din cauza schimbărilor pe plan profesional. Deși încă nu am intrat în pâine cu adevărat, sunt încă foarte multe lucruri noi pentru mine și care mă solicită destul de mult. 

Sper...
Ca de săptămâna viitoare să-mi reintru în ritm cu toate. Trebuie să încerc să mă organizez mai bine.
 
Învăț...
Să mă adaptez schimbărilor de pe plan profesional și să iau lucrurile treptat, pas cu pas, treabă destul de neobișnuită pentru mine, care în 25 de ani am avut doar două locuri de muncă.

În casă...
E liniște. Cristian se odihnește, iar eu am călcat haine pentru săptămâna următoare.

Ascult...
Doar vântul. Îmi place cum se aude prin frunzele salciei din dreptul ferestrei.

Un film pe care îl recomand...
Nu am văzut niciun film, dar aș vrea să vedem în acest weekend Leviathan (2014). De mult timp vreau să-l văd, dar încă nu i-a venit rândul. Voi l-ați văzut? V-a plăcut?

Unul din lucrurile preferate...
Sunetele din natură: foșnetul frunzelor, susurul apelor curgătoare, sunetul mării când se lovește de stânci, cântatul greierilor noaptea, al păsărilor, ba chiar și lătratul câinilor. Fiecare dintre acestea (și încă multe altele) atinge niște resorturi în inima mea care dau naștere anumitor stări, nostalgii, doruri de copilărie, de cei dragi, de acasă, de Dumnezeu.

Un citat...
"Căutați dragostea! Cereți în fiecare zi de la Dumnezeu dragostea!! Împreună cu dragostea vine tot binele și vin toate virtuțile. Iubiți, ca și voi să fiți iubiți de ceilalți! Dați-i lui Dumnezeu toată inima voastră, ca să rămâneți în dragoste."
(Sfântul Nectarie din Eghina)

O fotografie...

Un loc unde mi-ar plăcea să fiu...
În satul meu natal. Vom da o fugă mâine cu toții la fratele meu, unde se află și mama de la începutul verii.

Din comorile pământului...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Super cool Fossilized Spiralite Quartz Shells
Photo Copyright © @pacificminerals
Sursa: Geology Addictive
Din iubita mea Românie...

Lacul Bucura - Munții Retezat

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc un weekend minunat!

13 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Doamne ajută tuturor! Weekend binecuvântat să aveți!

      Ștergere
  2. Nu sunt sigura cine a spus, insa este din vechime, ca nimic nu trebuie! Trebuie presupune obligatii. Cand facem lucrurile cu bucurie, cred ca acest cuvant pur si simplu nu exista... Un nou job este putin stresant, insa daca deja esti acolo, presupun ca lucrurile sunt pe fagas. Sa ai succes in ceea ce faci.
    Si evident si la paturicile ce ma entuziasmeaza.
    Comoara aia a Lui este fabuloasa. Ai un har aparte sa le gasesti!
    Zile frumoase, draga Daniela! Si o duminica perfecta impreuna cu cei dragi! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, draga mea. Atât de multă presiune pune pe mine acest “trebuie”, încât nici nu mai pot face cum “trebuie” lucrul respectiv. :))
      Până la urmă nimic nu trebuie. Totul este o alegere. De aceea ne-a lăsat Domnul liberul arbitru.
      Mulțumesc mult pentru gândurile bune! Așa mă gândesc și eu că dacă Dumnezeu a îngăduit să ajung acolo, mă voi descurca tot cu ajutorul Lui.
      Mă bucur nespus că-ți plac comorile. Alții le găsesc. Eu doar vi le aduc aici spre încântarea ochilor și a sufletului.
      O duminică și o săptămână minunată îți doresc și eu! Te îmbrățișez cu drag! ❤️😘

      Ștergere
  3. Buna seara, Daniela! O reala plăcere sa ti citesc jurnalele, mai mult tu m ai determinat sa fac pasul decisiv de a scrie si eu mai personal, asa cum îmi doresc. Mulțumesc frumos ca imi citești blogul si mulțumesc și pt cuvintele frumoase! Iti doresc succes la jobul nou, cu siguranță te vei acomoda repede! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună seara, draga mea! Mă bucur nespus că ai făcut acest pas. Și aștept cu drag să citesc gândurile tale. Pe mine mă ajută să le aștern aici.
      Mulțumesc frumos! Domnul să-ți ajute și ție în tot ce faci! Noapte cu pace! Te pup și eu! ❤️😘

      Ștergere
    2. Doamne ajuta! Multumesc!

      Ștergere
  4. Daniela, succes mult la noul job! Si, bineinteles, concediu placut. Sa ai zile frumoase, sa te bucuri de soare, mare si oameni minunati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! Domnul să vă ajute și vouă în toate cele bune și de folos sufletului!

      Ștergere
  5. Mulțumesc mult, Luiza! Numai bucurii și ție!
    Și la noi s-a mai răcorit puțin și e tare bine. Slavă Domnului pentru toate!
    O săptămână binecuvântată și ție, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Congratulations on your new job! Hope you it goes wonderfully for you. Something very soothing about the sounds of nature. Hope you get to visit the sea very soon, meanwhile, have a wonderful week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much, Jean! With God's help, I've calmed down. I hope for more peaceful days ahead for you too!

      Ștergere
  7. Thank you so much, Diana! A blessed and wonderful weekend to you too!

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *