miercuri, 23 august 2023

{ Blog 365...day 235 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

De când am revenit de la mare, mă simt tare obosită. Atât de obosită, încât capătul zilei mi se pare tare departe. Cu toate acestea, știu că e suficient să ajung la capătul zilei. De ziua de mâine se îngrijește Dumnezeu.

Vă doresc multă putere și răbdare și Maica Domnului să fie cu voi!

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Langite
Sursa: Sacred stones 

Cuvântul zilei... 
„Cu mine se petrece ceva. O viata de om.” 
(Marin Sorescu)

Sursa: Pinterest.com
Noapte binecuvântată peste lumea toată!

4 comentarii:

  1. Căldurile astea îi afectează pe mulți cu afecțiuni cronice, cum ar fi astmul, alergiile, probleme tiroidiene etc...
    Multă putere și Domnul să te întărească, Daniela dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E posibil să ai dreptate, Andreea. Să fie o slăbiciune a organismului. Parcă totuși se zărește weekendul. :))
      Noapte cu pace!

      Ștergere
  2. Daniela, Doamne ajuta sa scapi de aceasta stare de oboseala. Si eu cred ca este din cauza caldurilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajută tuturor, Ioana!
      E și pe fondul unei viroze pe care am plimbat-o toți din familie. Sunt și căldurile. Și firea mea înclinată spre lenevire. :)))
      La micul dejun am adăugat și o bucățică de ciocolată. Poate îmi dă puțină energie. :)

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *