joi, 31 august 2023

{ Blog 365...day 243 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

"Cel fără de păcat dintre voi să arunce cel dintâi piatra asupra ei"
Ne pricepem atât de bine să numărăm greșelile și păcatele... altora. Și pe ale noastre le ținem în ascuns. Avem teribila tendință de a arunca sfaturi, de a judeca și de a ne crede superiori.
Femeia adulteră se află în fața acuzatorilor ei. De jur împrejur se află mulțimea... Femeia este cumplit de vinovată. Acuzatorii ei, cu atât mai mult. Dar, cei din mulțime, care se uită și nu intervin? 
Noi unde ne situăm? De câte ori nu am fost cel puțin în acea mulțime și am tăcut?
Am stat și m-am gândit la mine... Și nu mi-a plăcut deloc ceea ce am văzut.

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Grandidierite
Sursa: Sacred Stones
Cuvântul zilei... 

Când un om reușește să facă ceva ce i-a solicitat mult efort, în el începe să lucreze trufia. Cel ce slăbește, se uită cu dispreț la grași, iar cel ce s-a lăsat de fumat răsucește nasul disprețuitor când altul se bălăcește, încă, în viciul său. Dacă unul își reprimă cu sârg sexualitatea, se uită cu dispreț și cu trufie către păcătosul care se căznește să scape de păcat dar instinctul i-o ia înainte! Ceea ce reușim, ne poate spurca mai ceva decât păcatul însuși. Ceea ce obținem poate să ne dea peste cap reperele emoționale în așa manieră încât ne umple sufletul de venin.
Banii care vin spre noi ne pot face aroganți și zgârciți, cum succesul ne poate răsturna în abisul înfricoșător al patimilor sufletești. Drumul către iubire se îngustează când ne uităm spre ceilalţi de la înălțimea vulturilor aflați în zbor. Blândețea inimii se usucă pe vrejii de dispreț, de ură și de trufie, dacă sufletul nu este pregătit să primească reușita sa cu modestia și grația unei flori. Tot ce reușim pentru noi și ne aduce energie este menit a se întoarce către aceia ce se zbat, încă, în suferință și-n păcat.

(Pr Nicolae Steinhardt)

Noapte cu pace tuturor!

2 comentarii:

  1. Daniela, frumoase și profunde cuvinte. Îți mulțumesc pentru aceasta tema de gândire. Sunt convinsa că nici mie nu-mi va place că voi găsi, dar ne putem îndrepta.🤗🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ne ajute Dumnezeu Ioana, să ne curățim de patimi în fiecare zi și să sporim în frumos și în bine!
      Mila Domnului cu noi toți! Te îmbrățișez cu drag! 🤗😘

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *