vineri, 25 august 2023

{ Blog 365...day 237 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Toate îmi sunt îngăduite. Dar ce-mi este de folos și ce nu? Pentru mine, ca om, pentru împlinirea mea, pentru desăvârșirea mea, pentru tihna mea, pentru echilibrul meu interior și nu în ultimul rând, pentru împăcarea mea cu El, pentru îndumnezeirea mea.

Toate îmi sunt îngăduite... Dar, nu toate sunt de folos sufletului meu.


Toate îmi sunt îngăduite, dar nu toate îmi sunt de folos. Toate îmi sunt îngăduite, dar nu mă voi lăsa biruit de ceva. 

( Epistola întâia către Corinteni a Sfântului Apostol Pavel)

Una pe zi...

Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Kutnohorite & Calcite
Sursa: Sacred Stones
Cuvântul zilei... 
"Dar dintre toate virtuţile, dorul de Dumnezeu este cel mai mare. Dorul de Dumnezeu! Să îţi dea Dumnezeu dorul de El! Că dacă ai dor de Dumnezeu, nu-ţi mai trebuie nimic din bunătăţile acestui veac pâcălitor, nimic n-o să te mai amăgească. Dorul de Dumnezeu aprinde inimuţa şi nimic nu te mai amăgeşte.”
(Părintele Proclu Nicău)

Sursa: Pinterest.com
Noapte cu pace tuturor!

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Da, am citit despre Părintele Proclu că dacă-l ocăra cineva, tăcea din gură. Astfel se smerea, spunându-și că e cel mai păcătos om de pe fața pământului.
      Și spunea că acela a zis puțin despre el, că nu l-a ocărât cum trebuia, că tot ceea ce a zis e puțin față de greșelile și de defectele lui.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *