miercuri, 2 august 2023

Pătură "Double trouble" - săptămâna a douăzeci și treia

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!
Am mai încheiat, cu ajutorul Domnului, o bucățica din pătura Double Trouble, respectiv partea aferentă săptămânii a douăzeci și treia.


Modelul a fost relativ simplu și ușor de lucrat, deși am folosit croșeta tunisiană, cu fir. Dar, m-am lungit eu cu lucrul pentru că am croșetat destul de puțin seara, târziu. 



Sunt însă nerăbdătoare să încep modelul săptămânii 24, care pare unul destul de laborios.

Vă îmbrățișez cu drag și vă doresc spor și bucurie în tot ceea ce faceți!

Sursa: Pinterest.com

4 comentarii:

  1. Felicitări și mult spor în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Domnul să-ți ajute și ție în toate!

      Ștergere
  2. Sa ai spor Daniela. Saptamana 24 este ultima?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ioana! La fel și ție! În 29 de săptămâni e împărțit proiectul, din care ultima săptămână e bordura.

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *