duminică, 20 august 2023

{ Blog 365...day 232 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Astăzi a fost o zi minunată. Dimineață ne-am îndulcit cu Sfânta Liturghie la mănăstire, la Părintele Arsenie, iar după amiază, m-am împărțit între citit și înot. În sfârșit, astăzi marea s-a liniștit, după câteva zile în care a fost extrem de agitată. Așadar, a fost perfectă pentru înotat. 

Am încheiat ziua cu o plimbare de-a lungul plajei și cu o cină simplă și gustoasă.

Apoi, iar am citit și acum am trecut puțin la blogurile pe care le urmăresc cu drag. 

Slavă Domnului pentru toate! 

Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Malachite "fingers"
Sursa: Mineral Joy

Cuvântul zilei... 

„Nu este niciodată nimeni degeaba lângă tine. El este cu ştiinţa lui Dumnezeu, ca tu să-l ajuţi sau să te foloseşti. Te foloseşti, că poate are o putere de duh mai mare. Sau îl ajuţi tu, în sensul de a-l suporta. Este o mare greşeală atunci când certăm pe unul sau pe altul! Îl rabdă Dumnezeu şi pe acela şi de aceea l-a pus în calea ta, ca să-l rabzi şi tu şi să te încununezi!
Dumnezeu nu ne ţine că suntem noi foarte vrednici. Ne ţine că este foarte milostiv El.”
(Arhimandrit Arsenie Papacioc)

Noapte cu pace tuturor! 


5 comentarii:

  1. Ai petrecut o zi frumoasa și liniștită.
    Noapte cu pace ❤️❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noapte cu pace, draga mea!
      Și o săptămână binecuvântată! 🤗❤️

      Ștergere
    2. Si tie iti doresc o saptamana binecuvantata.😘😘

      Ștergere
  2. O zi perfectă aș putea spune, nu? Și o melodie frumoasă.
    O săptămână minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar perfectă. 🥰
      O săptămână minunată și ție! 🤗❤️

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *