miercuri, 30 august 2023

Bucuriile mici și mari ale lunii august

Sursa: Pinterest.com

Doamne ajută tuturor! Bine v-am regăsit!

Pentru că eu citesc cu multă plăcere postările despre bucuriile lunii, atât la Andreea, cât și la Ioana, m-am hotărât să încerc să le aștern și eu pe ale mele. 

Am avut o lună frământată, cu multe ispite, dar nici bucuriile nu au lipsit:

  • Ștefan a reușit să treacă de interviurile pentru un internship, pe care vrea să-l facă în paralel cu ultimul an de facultate. Va începe din septembrie.
  • Ne-a ajutat Dumnezeu să îi cumpărăm lui Ștefan o mașină, chiar dacă anul trecut când am început să adunăm banii, ni se părea un vis îndepărtat.
  • Am înscris-o pe Maria la școala de șoferi.
  • Am fost în vacanță la mare.
  • Am fost la Sfânta Liturghie la Mânăstirea Techirghiol.
  • L-am sărbătorit pe domnul soț la malul mării.
  • Am petrecut puțin timp împreună cu Matei, fiul soțului meu, care a fost în vacanță în România.
  • Am fost în vizită atât la mama mea, cât și la părinții lui Cristian.
  • L-am vizitat și pe fratele meu și familia lui.
  • M-am întâlnit pentru câteva ore cu Andreea și cu mama ei, care erau în trecere prin București.
  • Am început un job nou și am rămas cu contract de colaborare și la cel vechi.
  • M-am spovedit și împărtășit.
  • Am croșetat destul de mult, astfel că am avansat considerabil la cele două păturici.

Slavă lui Dumnezeu pentru toate!

Voi ce bucurii ați avut în ultima lună de vară?

8 comentarii:

  1. Daniela, trecând peste ce a fost mai puțin plăcut, chiar poți spune că a fost o lună foarte frumoasă, cu odihnă, împliniri, întâlniri cu cei dragi!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, Andreea. Până să le aștern aici, nu eram conștientă că totuși nu au fost puține bucurii în această lună.
      Din păcate, de multe ori mă las copleșită de încercări și mă concentrez prea puțin pe bucurii și recunoștință.
      Te îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  2. Ce bucurii ai avut, Daniela!
    Reușitele copiilor sunt bucuriile noaste cele mai mari după cele ale lui Dumnezeu!
    Mulțumesc, prietena draga🙏🥰

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E adevărat, Andreea! Realizările lor sunt flori pentru noi, iar supărările lor sunt rugile noastre.
      Să nu lăsăm frica noastră să fure măreția pe care Dumnezeu a pus-o în copiii noștri, ca în fiecare om. Uneori e greu să admitem că nu mai sunt bebelușii noștri dulci și vrem să-i protejăm de orice ar putea fi greu pentru ei și de orice i-ar putea răni, dar tot ceea ce putem face este să ne rugăm pentru ei.
      Te îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  3. Cate bucurii in aceasta prezentare!
    M-am bucurat si eu impreuna cu amintirile tale!
    Abia astept sa vad paturicile gata!
    Spor la tot, draga Daniela! Seara minunata! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet, dragă Suzana! Domnul să-ți dăruiască numai zâmbete și bucurii!
      Spor în toate cele bune și ție și o noapte cu pace! ❤️😘

      Ștergere
  4. Frumoase aceste postari cu reușite! O toamna minunată iti doresc cu multe clipe magice!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O toamnă minunată și ție, dragă Oana! Blândă și rodnică. Te îmbrățișez!

      Ștergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *