miercuri, 16 august 2023

{ Blog 365...day 228 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Sursa: Pinterest.com

Mă-ntorc la tine iar si iar mare albastră
Cum se întoarce valul tău, veșnic la mal...


Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Tourmaline from Burma
4.8 x 3.9 x 2 cm
Credit: Saphira Minerals
Sursa: Geology Love
Cuvântul zilei...
Când lumea se mișcă prea repede și te pierzi pe tine însuți în acest haos, întoarce-te la culorile apusului, uită-te la pământul de sub picioarele tale, mulțumește aerului pe care îl respiri de fiecare dată când tragi aer în piept. Bucură-te de viață.
(Christy Ann Martine)

Noapte cu pace tuturor!

7 comentarii:

  1. Ce dulce este mica domnișorică!
    Cătălin Crișan ... unul din preferații copilăriei mele. L-am tot ascultat și pe el zielel astea. Sunt untr-o fază de ascult numai „muzica ușoară”, cum i se spunea odată.
    Minunat îndemn.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult că îți place. Și eu ascult cu plăcere muzică ușoară românească. Rămâne parte a copilăriei și adolescenței noastre.
      (Versurile alese sunt din cântecul "Mare albastră" interpretat de Daniel Iordăchioaie. Crișan avea melodia "Vorbește marea". E de înțeles că i-ai confundat. Aparțin aceleiași generații și cele două șlagăre sunt asemănătoare.)
      Să ai o noapte liniștită! Te îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  2. Minunata inima ne-ai aratat Daniela. Este ceea ce trebuie pentru a ne bucura de viata (pentru ca, din pacate, de cele mai multe ori uitam).😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este, Ioana. Să ne ajute Dumnezeu să ne bucurăm de viață și să fim recunoscători pentru toate.
      Îți trimit o îmbrățișare caldă de la malul mării. La plimbarea de seară m-am gândit la tine ascultând pescărușii și sunetul valurilor.

      Ștergere
    2. Ce clipe frumoase, ma bucur tare mult ca am fost in gandul si sufletul tau😘😘😘. Abia astept sa ajung si eu. Mai sunt cateva zile pana pe 28 august.

      Ștergere
    3. Așa este. Mai aveți un pic... Domnul să vă ajute în toate! 🤗😘

      Ștergere
  3. Da, Luiza, cu mila Domnului, suntem în sfârșit, la mare.
    Mulțumesc din suflet!
    Sper că te simți mai bine, draga mea. Domnul să îți dăruiască sănătate trupească și liniște sufletească! Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *