joi, 17 august 2023

{ Blog 365...day 229 }

Provocare adusă în blogosferă de către Sandra -
Diary of a stay a home mum

Doamne ajută la ceas de seară! Bine v-am regăsit!

Maica Domnului ne mângâie și prin oameni. Anul acesta am ales să venim în concediu la aceeași pensiune la care am stat și anul trecut. Ne-am simțit bine aici. E liniște și este foarte aproape de plajă. Și nu în ultimul rând, are un preț decent, potrivit cu bugetul nostru. Dacă anul trecut am rezervat prin booking, anul acesta am sunat direct și am făcut rezervarea la dna proprietar. Pentru că și-a amintit de noi, a mers pe încredere și nu ne-a cerut avans. 

Când am ajuns, ne-a surprins plăcut de două ori. O dată când ne-a cazat într-o cameră cu priveliște, cu vedere la mare și a doua oară când ne-a spus prețul, mai mic cu 20% decât cel de anul trecut, spunând că suntem clienți vechi și astfel ne face o reducere. 


Una pe zi...
Laudă şi măreţie este lucrul Lui...

Polished Larimars - Domimican Republic
Photo Copyright Georgios Chatziparaschevas
Sursa: Geology Addictive
Cuvântul zilei...
"De cîte ori călcăm pe pămînt, pămîntul ne sărută tălpile...
E fericit că nu-l părăsim..."

(Lucian Blaga)

Noapte cu pace tuturor! 

Sursa: Pinterest.com

3 comentarii:

  1. Concediu placut Daniela. Ma bucur tare mult cand aud despre proprietari de pensiuni care considera turistul ca pe un oaspete. Dumnezeu sa le daruiasca turisti multi si seriosi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc mult, Luiza! M-am gândit mult la tine zilele acestea. Cred că m-aș obișnui și eu să locuiesc atât de aproape de mare. 🥰
    Sper că te simți mai bine. 🤗

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *